Nasze fantazje okrętowe

Okręty Wojenne lat 1905-1945

Moderatorzy: Marmik, crolick

Awatar użytkownika
Kpt.G
Posty: 748
Rejestracja: 2013-10-11, 14:22

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Kpt.G »

Nadal uważacie że były brzydkie? XD
https://azurlane.koumakan.jp/Belfast
https://azurlane.koumakan.jp/Edinburgh

For teh LULz
"Jesteś UPIERDLIWY!" Nie.. ja jestem Ciekawy i drążę niektóre interesujące mnie tematy.. a że zadaję dużo pytań? "Kto pyta nie błądzi" głosi powiedzenie. ;)
Jakże daleko z Domu do Morza!
Awatar użytkownika
Grzechu
Posty: 1438
Rejestracja: 2004-06-29, 16:05
Lokalizacja: Kwidzyn (Powiśle)

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Grzechu »

Tam jest tego więcej... :shock:
Azjaci są jednak porypani :x
Republika marzeń...
Awatar użytkownika
Peperon
Posty: 5097
Rejestracja: 2010-11-05, 14:52
Lokalizacja: z Krakowa

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Peperon »

A co Ty chcesz od takiej Takao ?
Takao 9.jpg
Takao 9.jpg (302.53 KiB) Przejrzano 663 razy
Nie podoba się taki piękny model mentalny ?
A teraz wyobraź sobie nasza Błyskawicę w takiej wersji... Czyż nie jest to równie piękny widok, jak oryginał ?
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
Awatar użytkownika
Kpt.G
Posty: 748
Rejestracja: 2013-10-11, 14:22

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Kpt.G »

Hue hue XD
To dopiero FANTAZJE okrętowe..
"Jesteś UPIERDLIWY!" Nie.. ja jestem Ciekawy i drążę niektóre interesujące mnie tematy.. a że zadaję dużo pytań? "Kto pyta nie błądzi" głosi powiedzenie. ;)
Jakże daleko z Domu do Morza!
Awatar użytkownika
Peperon
Posty: 5097
Rejestracja: 2010-11-05, 14:52
Lokalizacja: z Krakowa

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Peperon »

Prawdę mówiąc to kadr z jednego z ostatnich odcinków serialu "Arpegio of Blue Steel".
Ale historii nie będę opowiadał. :)
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
Awatar użytkownika
Kpt.G
Posty: 748
Rejestracja: 2013-10-11, 14:22

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Kpt.G »

hem.. jest jeszcze cantai collection bliższe nieco Azure Lane a stamtąd Kongo i Yamato-san są fajne.. XD
a Arpegio blue steel też znam..
Jest jeszcze Blue Sirens czy jakoś tak ale tam nie ma dziewczyn-okrętów tylko nastolatki obsługujące okręty z DWS (głównym "bohaterem" jest circa 20-30 osobowa załoga niszczyciela japońskiego 2 klasy czy jakoś tak, co ciekawe toczyły pojedynki z takimi okrętami jak: Admiral Graf Spee, Kongo oraz Freaking YAMATO 1 na 1![ofc DDek wygrywa!]), co ciekawe w tym samym czasie w bazie widać super-nowoczesne tri-marany.. ale jeśli dobrze pamiętam okręty z DWS pełnią rolę "okrętów treningowych", też bym chciał tam żyć ile to rzeczy można by się dowiedzieć.. XD

Ale wróćmy do tematu..
"Jesteś UPIERDLIWY!" Nie.. ja jestem Ciekawy i drążę niektóre interesujące mnie tematy.. a że zadaję dużo pytań? "Kto pyta nie błądzi" głosi powiedzenie. ;)
Jakże daleko z Domu do Morza!
Awatar użytkownika
Grzechu
Posty: 1438
Rejestracja: 2004-06-29, 16:05
Lokalizacja: Kwidzyn (Powiśle)

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Grzechu »

Ja straciłem wiarę w mądrość Dalekiego Wschodu, gdy zobaczyłem jakąś zajawkę Girls und Panzer...
Republika marzeń...
Awatar użytkownika
Kpt.G
Posty: 748
Rejestracja: 2013-10-11, 14:22

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Kpt.G »

Hem ten stug kolorowy i różowy m3 bolał bardzo.. ale da sie oglądać
spoiler dziewczyny przemalowały go na nowo w bardziej standardowy kolor..
"Jesteś UPIERDLIWY!" Nie.. ja jestem Ciekawy i drążę niektóre interesujące mnie tematy.. a że zadaję dużo pytań? "Kto pyta nie błądzi" głosi powiedzenie. ;)
Jakże daleko z Domu do Morza!
Awatar użytkownika
Peperon
Posty: 5097
Rejestracja: 2010-11-05, 14:52
Lokalizacja: z Krakowa

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Peperon »

Maciej3 pisze: 2020-11-15, 17:57 Ten ostatni fajny, ale zgłaszam reklamację.
Do końca lat 30-tych ocalały ponoć 4 wieże z Tigera i 5 z Iron Duke.
Trzy co prawda były na pancerniku, więc niby wolne 6, ale można by coś zdjąć z żelazkowego księcia. Taki nowy Agincourt, a może nawet z większą fermą wież? ;)
A teraz tak serio.
Czy z tych 9 wież zostawiłbyś jedną w rezerwie na wszelki wypadek, czy też ją użył ? :clever:
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
Awatar użytkownika
Maciej3
Posty: 4359
Rejestracja: 2008-05-16, 11:36

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Maciej3 »

Jak mamy być całkiem na poważnie - to nie bawiłbym się w wykorzystywanie tych wież. Chyba, że na monitorach.
W jakiejś ekstremalnej potrzebie może na jakimś nowym Renownie do zwalczania krążowników waszyngtońskich, ale z solidniejszym pancerzem. Może nie aż takim jak na KGV - tak max 12 cali na burcie, ale to w akcie naprawdę desperacji. Realnie to pakowanie się w ich użycie na takim "13,5 calowym Vanguardzie" jak dla mnie bez sensu.
Co nie przeszkadzało mi kiedyś wydłubać coś takiego ;)
Historia jest najlepszą nauczycielką życia, bo
Jeszcze nigdy, nikogo, niczego nie nauczyła.
Awatar użytkownika
Peperon
Posty: 5097
Rejestracja: 2010-11-05, 14:52
Lokalizacja: z Krakowa

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Peperon »

No to mnie nieźle przyziemiłeś...
Najpierw mówisz o nowej wersji Agincuorta, a później przykładasz monitorami.
To się nazywa rollercoaster. :mrgreen:
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
Awatar użytkownika
Maciej3
Posty: 4359
Rejestracja: 2008-05-16, 11:36

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Maciej3 »

No to się zdecyduj. Mówimy serio o okrecie który ma sens. Wtedy zostaje monitor ewentualnie artyleria nadbrzezna.
Czy się bawimy bo farma wiez fajnie wygląda. Wtedy dajesz 9 szt i jest super.
Historia jest najlepszą nauczycielką życia, bo
Jeszcze nigdy, nikogo, niczego nie nauczyła.
Awatar użytkownika
Peperon
Posty: 5097
Rejestracja: 2010-11-05, 14:52
Lokalizacja: z Krakowa

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Peperon »

Serio to się pytałem o użycie wież, bo mnie intrygują...
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
Awatar użytkownika
Maciej3
Posty: 4359
Rejestracja: 2008-05-16, 11:36

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Maciej3 »

To powiem tak.
Jeśli miałoby to mieć jakiś sens operacyjny a nie liczymy się z kosztami innymi niż artyleria główna, to zbudować 3 nowe unowocześnione Renowny
Albo 2 mini Vanguardy, szybsze, ale słabiej opancerzone. I jedna wieża w zapasie.

Oczywiście jeśli mamy się wpiąć w historyczne limity produkcyjne, to cała impreza nie ma sensu.

A jeśli się bawimy, żeby było fajnie, to jak mówiłem. Dawaj 9 wież.
4 na dziobie niczym na Tone, to samo w odbiciu lustrzanym na rufie. A ostatnia? Bo ja wiem? Śródokręcie? :lol:
Ostatnio zmieniony 2020-12-02, 19:11 przez Maciej3, łącznie zmieniany 1 raz.
Historia jest najlepszą nauczycielką życia, bo
Jeszcze nigdy, nikogo, niczego nie nauczyła.
jogi balboa
Posty: 2226
Rejestracja: 2007-01-18, 16:39

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: jogi balboa »

Ja już od jakiegoś czasu kombinuję z monitorem uzbrojonym w 8 armat nastocalowych. Wież 13,5" chyba by starczyło.
Awatar użytkownika
Peperon
Posty: 5097
Rejestracja: 2010-11-05, 14:52
Lokalizacja: z Krakowa

Re: Nasze fantazje okrętowe

Post autor: Peperon »

Maciej3 pisze: 2020-12-02, 12:06 ...A jeśli się bawimy, żeby było fajnie, to jak mówiłem. Dawaj 9 wież.
4 na dziobie niczym na Tone, to samo w odbiciu lustrzanym na rufie. A ostatnia? Bo ja wiem? Śródokręcie? :lol:
A to ciekawe, bo myślałem o układzie 3 wieże na dziobie w układzie rodneyowym, to samo na rufie i japońska piramida na śródokręciu.
Chyba, żeby spróbować jeszcze jeden układ. Na dziobie to co proponujesz, na rufie japońska piramidka lub układ z Mogami i na śródokręciu układ taki, jak na Ise.
Albo totalny hard core i jedziemy z podwójnymi superpozycjami na dziobie i rufie :lol:
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
ODPOWIEDZ