O polskich portach
O polskich portach
Chińczycy w polskim porcie zablokowali rozładunek amerykańskiego sprzętu. Rosną obawy
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpo ... 3d89&ei=39
Takie są skutki idiotycznych decyzji podejmowanych przez politycznych idiotów robiących to bez żadnej refleksji .
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpo ... 3d89&ei=39
Takie są skutki idiotycznych decyzji podejmowanych przez politycznych idiotów robiących to bez żadnej refleksji .
O polskich portach
Wystarczyłby krótszy statek.
Z drugiej strony patrząc, to niby dlaczego firma miałaby się godzić za używanie terenu, który opłaca ? Mogli się wcześniej dogadać z Chińczykami, a nie płakać po fakcie.
Może ktoś wie, bo w sieci nie mogę znaleźć.
Z drugiej strony patrząc, to niby dlaczego firma miałaby się godzić za używanie terenu, który opłaca ? Mogli się wcześniej dogadać z Chińczykami, a nie płakać po fakcie.
Ciekawe, kto w roku 2007 podpisał kontrakt z Chińczykami.
Może ktoś wie, bo w sieci nie mogę znaleźć.
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
O polskich portach
Sprawa dotyczy czasu wysprzedaży majątku Stoczni Gdynia, gdzie w tym czasie Chińczycy 19 lat temu
za długi jednej ze spółek Stoczni Gdyni wykupili przyległy teren łącznie z półkilometrowym nabrzeżem .
Na tym terenie rozpoczęli przeładunki kontenerów podobno bez zgody Zarządu Portu a następnie wynajęli
dodatkowy teren i dziś mają 30 ha .
-
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2004-04-05, 09:06
- Lokalizacja: Sopot
O polskich portach
Nie chce mi się bo mnie ten typ już nudzi.... tak więc w trybie autocytatu dokładnie sprzed dwóch lat:
Nie spodziewam się co prawda odpowiedzi ale stawiam pytanie dlaczego patriotyczny rząd Prawdziwych Polaków nie wpisał GCT na listy infrastruktury krytycznej ? W PiS są watahy cichych lobbystów chińskich (jedna w Pałacu Prezydenckim). A umieszczenie na takiej liście to dla operatora same wydatki.....
Hutchinson jest operatorem 53 terminali na świecie, w Europie m.in w UK, Belgii, Holandii i wielki terminal w porcie rzecznym i gigantycznym terminalu kolejowym w Duisburgu. Generalnie nigdzie państwa nie zarządzają terminalami, są dzierżawione albo wyspecjalizowanym operatorom jak Hutchinson albo armatorom. Państwa nigdy nie pozbawiają się praw do portów morskich i w razie potrzeby mają narzędzia, by swoje strategiczne interesy wymusić. I na pewną są one zabezpieczone w umowach dzierżawnych. Amerykanie trochę podgrzewali emocje, bo BCT czyli sąsiadujący z GCT terminal jest niby w rękach operatora filipińskiego ale kapitał tam amerykański.Szczerze odradzam komentowanie jakichkolwiek wrzutek tego forumowego tchórza. Co parę tygodni obszczekuje tutaj swoich wrogów po czym ucieka do nory, by za jakiś czas pojawić się znowu jak gdyby nigdy nic. Nie reaguje na żadne merytoryczne odpowiedzi, niczego nie prostuje ani z niczego się nie wycofuje, choć jest łapany nieustannie na kłamstwach, przeinaczeniach i ignoranctwie. Rodzaj forumowego bota ale zbudowanego z białka.
Nie spodziewam się co prawda odpowiedzi ale stawiam pytanie dlaczego patriotyczny rząd Prawdziwych Polaków nie wpisał GCT na listy infrastruktury krytycznej ? W PiS są watahy cichych lobbystów chińskich (jedna w Pałacu Prezydenckim). A umieszczenie na takiej liście to dla operatora same wydatki.....
O polskich portach
Dodam od siebie, ze trochę przez ostatnie dwie dekady torchę w Polsce się zmieniło.
Poniżej liki do przeszłości.
https://www.muratorplus.pl/inwestycje/i ... -m28T.html
https://www.gdynia.pl/co-nowego,2774/ot ... ego,362342
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Gdynia ... 47681.html
Poniżej liki do przeszłości.
https://www.muratorplus.pl/inwestycje/i ... -m28T.html
https://www.gdynia.pl/co-nowego,2774/ot ... ego,362342
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Gdynia ... 47681.html
...
O polskich portach
Zapytaj się swoich patriotów którzy to po likwidacji Stoczni Gdynia którą to część przejęli Chińczycy dlaczego to oni nieTadeusz Klimczyk pisze: ↑
Nie spodziewam się co prawda odpowiedzi ale stawiam pytanie dlaczego patriotyczny rząd Prawdziwych Polaków nie wpisał GCT na listy infrastruktury krytycznej ? W PiS są watahy cichych lobbystów chińskich
wpisali tych terenów do infrastruktury krytycznej i dlaczego ówczesny MON w tym czasie nie nadał
temu miejscu statusu infrastruktury krytycznej.
Na twoim miejscu zaczął bym się martwić o watahy z twojej partii którzy to dorwali się już do stołków w zarządach
portów z rozdania partyjnego ponieważ już po pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku sypią się wam przeładunki
w portach w stosunku do tego co było w styczniu i lutym 2023 .
Mało tego ten historyczny rekord w przeładunkach jaki był w 2023 roku i przekroczenie jego w wysokości
około 147 mln łącznie z małymi portami wam już nie grozi .
Jest to bardzo znamienne ,bo to wasze partyjne watahy zanotują ten spadek pierwszy od wielu wielu lat jaki
będzie w polskich portach morskich.
Stanie się tak ponieważ w gospodarce morskiej watahy z waszego rozdania nigdy nic nie osiągnęły a skutki ich
rządów kończyły się fatalnie dla wielu firm z tej branży w poprzednich latach.
źródło "Namiary" nr 4 i 6 /2023
przeładunki w styczniu 2023:
Gdańsk: 7 220 715
Gdynia: 2 545 000
Szczecin-Świnoujście: 2 955 801
Police: 60
Razem: 12 721 576 ton
przeładunki w lutym 2023:
Gdańsk: 6 357 528
Gdynia: 2 197 700
Szczecin-Świnoujście: 3 081 600
Police: 44 844
Razem: 11 681 672 ton
źródło: "Namiary" nr 4 i 6/2024
przeładunki w styczniu 2024:
Gdańsk: 5 983 584
Gdynia: 1 993 200
Szczecin-Świnoujście: 2 473 500
Police: 63
Razem: 10 450 347 ton
przeładunki w lutym 2024:
Gdańsk: 6 544 302
Gdynia: 2 031 600
Szczecin-Świnoujście: 1 256 000
Police: 68
Razem: 9 831 970 ton
Ponad 4 mln ton spadku tylko po dwóch miesiącach gdy mowa o portach brawo oby tak dalej .
A tak na koniec zapytam czy już zamknęliście tego Obajtka nad , którym to lałeś tak krokodyle łzy ,że powycinał wam rzekomo nielegalnie
na wybrzeżu tyle drzew za rządów PiS -u .
-
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2004-04-05, 09:06
- Lokalizacja: Sopot
O polskich portach
Jak wiadomo, kiedy w grudniu 2023 roku, kiedy to partia Pegasus i Salceson straciła władzę eksporterzy przestali eksportować, importerzy pośpiesznie wycofywali zamówienia składane zwykle na kilka miesięcy przed produkcją. Krowy przestały dawać mleko, kury znosić jaja, kobiety przestały rodzić...a nie, wróć - przestały jak zaczęły dostawać 500 +
Ze swoim rozumieniem gospodarki mógłbyś być w PiS ekspertem. Pomyśl o tym.
Przeładunki w portach to drobnica, czyli w większości kontenery + ładunki sypkie czyli m.in, węgiel i zboże. Które to dwie kategorie jak wszyscy dobrze wiedzą mocno wymknęły się spod kontroli pseudoprawicowych geszefciarzy. I nic nie mówią o stanie polskiej gospodarki. Na dodatek paliwa, które idą przez Szczecin-Świnoujście w dużym mierze są przeznaczone dla Niemiec. Czyli tranzyt.
Ze swoim rozumieniem gospodarki mógłbyś być w PiS ekspertem. Pomyśl o tym.
Przeładunki w portach to drobnica, czyli w większości kontenery + ładunki sypkie czyli m.in, węgiel i zboże. Które to dwie kategorie jak wszyscy dobrze wiedzą mocno wymknęły się spod kontroli pseudoprawicowych geszefciarzy. I nic nie mówią o stanie polskiej gospodarki. Na dodatek paliwa, które idą przez Szczecin-Świnoujście w dużym mierze są przeznaczone dla Niemiec. Czyli tranzyt.
O polskich portach
Marzec 2024 przeładunki w portach źródło Namiary nr 8/2024
przeładunki w marcu 2024:
Gdańsk: 6 261 723
Gdynia: 2 454 600
Szczecin-Świnoujście: 2 643 400
Police: 66
Razem: 11 359 789 ton
Po I kw. br. mamy ponad 31,6 mln t, w ub.r. było to 37,8 mln ton więc widać jednak poważny spadek. Brawo mistrzowie świata
to na pewno wina PiS-u . Tak samo jak PiS jest winny temu ,że nie ma dnia w 2024 roku aby jakaś firma w Polsce nie zwolniła kilkuset osób a lista ciągle rośnie brawo mistrzowie aby tak dalej a jeszcze ta obiecana mityczna cena benzyny po 5.19 zł i jeszcze ta podwyżka 20% za prąd , która będzie w lipcu , wszystko wam idzie w gospodarce pięknie jak cholera aby tak dalej wspaniali PO-lszewiccy mistrzowie to na pewno dojdziecie do celu .
przeładunki w marcu 2024:
Gdańsk: 6 261 723
Gdynia: 2 454 600
Szczecin-Świnoujście: 2 643 400
Police: 66
Razem: 11 359 789 ton
Po I kw. br. mamy ponad 31,6 mln t, w ub.r. było to 37,8 mln ton więc widać jednak poważny spadek. Brawo mistrzowie świata
to na pewno wina PiS-u . Tak samo jak PiS jest winny temu ,że nie ma dnia w 2024 roku aby jakaś firma w Polsce nie zwolniła kilkuset osób a lista ciągle rośnie brawo mistrzowie aby tak dalej a jeszcze ta obiecana mityczna cena benzyny po 5.19 zł i jeszcze ta podwyżka 20% za prąd , która będzie w lipcu , wszystko wam idzie w gospodarce pięknie jak cholera aby tak dalej wspaniali PO-lszewiccy mistrzowie to na pewno dojdziecie do celu .
-
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2004-04-05, 09:06
- Lokalizacja: Sopot
O polskich portach
Cierpisz na osobliwą dysfunkcję intelektualną. Umiesz pisać a nie umiesz czytać. Niby niemożliwe a jednak...
W związku z tym wdawanie się z Tobą w polemiki mija się z sensem.
W związku z tym wdawanie się z Tobą w polemiki mija się z sensem.
O polskich portach
Z faktami się nie dyskutuje bo to są dowody i nie jesteś wstanie nic udowodnić i z tym masz problem.
O polskich portach
Ale cios! Port w Gdańsku zdegradowany
Duński konglomerat Maersk gigant dostaw kontenerowych mówi jasno: polskie porty teraz są podporządkowane biznesowo portom Niemiec
Gdańsk od przyszłego roku straci bezpośrednie dostawy kontenerowe z Azji na rzecz niemieckich portów, które przejmują prym – podaje portal money.pl
Decyzja dwóch światowych graczy transportu morskiego: duńskiego Maersk i niemieckiego Hapag-Lloyd, którzy połączą siły, zmienia układ sił na Bałtyku i Morzu Północnym.
Gdańsk, który do tej pory przyjmował potężne błękitne kontenerowce Maerska, płynące bezpośrednio z Azji, teraz stać się ma portem feederowym, a więc odbierającym dostawy przeładowane na mniejsze jednostki w głównym porcie. Dla polskiego portu miałyby być to niemieckie Wilhelmshaven i Bremerhaven.
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpo ... 696a&ei=22
Brawo mistrzowie świata jeszcze raz brawo całe lata trwały przygotowania aby Polskie porty mogły obsługiwać te największe jednostki na etapie ich końcowego zawijania do Gdańska a tu taki prysznic . Jak by mało było tego to dalej nie ma decyzji co z przetargiem na terminal Agro w Porcie Gdańsk ostatni przetarg został odwołany a terminal kontenerowy w Świnoujściu co raz bardziej jest niepewny ponieważ jakieś chore babsko które jest z lewicy i jest prezydentem tego miasta stwierdziło ,że Skorzysta na tym Polska i nie popiera tego a kto ma k... a na tym skorzystać ? . Jak by tego było jeszcze mało to po 5 miesiącach tego roku przeładunki w portach dalej spadają . A barany wyborcze , którzy wybrali taki skład koalicji uważają że najważniejsze jest to aby Polska była uśmiechnięta a ich pryncypał Tusk zrobił i zrobi wszystko aby Niemcy były ponad wszystko . Już tak naprawdę na koniec zapomniałem jeszcze o rezygnacji z pogłębienia Odry aby nie drażnić Niemców towarzystwo z uśmiechniętej koalicji stworzy tam park krajobrazowy brawo jeszcze raz brawo szemrani wyborcy którzy dokonaliście wyboru uśmiechniętej koalicji .
Duński konglomerat Maersk gigant dostaw kontenerowych mówi jasno: polskie porty teraz są podporządkowane biznesowo portom Niemiec
Gdańsk od przyszłego roku straci bezpośrednie dostawy kontenerowe z Azji na rzecz niemieckich portów, które przejmują prym – podaje portal money.pl
Decyzja dwóch światowych graczy transportu morskiego: duńskiego Maersk i niemieckiego Hapag-Lloyd, którzy połączą siły, zmienia układ sił na Bałtyku i Morzu Północnym.
Gdańsk, który do tej pory przyjmował potężne błękitne kontenerowce Maerska, płynące bezpośrednio z Azji, teraz stać się ma portem feederowym, a więc odbierającym dostawy przeładowane na mniejsze jednostki w głównym porcie. Dla polskiego portu miałyby być to niemieckie Wilhelmshaven i Bremerhaven.
https://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpo ... 696a&ei=22
Brawo mistrzowie świata jeszcze raz brawo całe lata trwały przygotowania aby Polskie porty mogły obsługiwać te największe jednostki na etapie ich końcowego zawijania do Gdańska a tu taki prysznic . Jak by mało było tego to dalej nie ma decyzji co z przetargiem na terminal Agro w Porcie Gdańsk ostatni przetarg został odwołany a terminal kontenerowy w Świnoujściu co raz bardziej jest niepewny ponieważ jakieś chore babsko które jest z lewicy i jest prezydentem tego miasta stwierdziło ,że Skorzysta na tym Polska i nie popiera tego a kto ma k... a na tym skorzystać ? . Jak by tego było jeszcze mało to po 5 miesiącach tego roku przeładunki w portach dalej spadają . A barany wyborcze , którzy wybrali taki skład koalicji uważają że najważniejsze jest to aby Polska była uśmiechnięta a ich pryncypał Tusk zrobił i zrobi wszystko aby Niemcy były ponad wszystko . Już tak naprawdę na koniec zapomniałem jeszcze o rezygnacji z pogłębienia Odry aby nie drażnić Niemców towarzystwo z uśmiechniętej koalicji stworzy tam park krajobrazowy brawo jeszcze raz brawo szemrani wyborcy którzy dokonaliście wyboru uśmiechniętej koalicji .
O polskich portach
Czy nie lepiej by było wskazać tekst źródłowy, zamiast propagandowej przeróbki ?
Ciekawostką jest to, że wGospodarce.pl brakuje odważnego by się pod tym podpisać. Albo są tak "inteligentni", że streszczenie musi robić "zespół"...
Ciekawe, w których krajach znajdą się jeszcze pieniacze, tacy jak ty, bo jak podał Maersk liczba portów w relacjach między Azją, a Europą Północną spadnie z 11-13 do 5-6.
Poniżej link do tekstu w money.pl...
https://www.money.pl/gospodarka/kolejny ... 2704a.html
Ciekawostką jest to, że wGospodarce.pl brakuje odważnego by się pod tym podpisać. Albo są tak "inteligentni", że streszczenie musi robić "zespół"...
Ciekawe, w których krajach znajdą się jeszcze pieniacze, tacy jak ty, bo jak podał Maersk liczba portów w relacjach między Azją, a Europą Północną spadnie z 11-13 do 5-6.
Poniżej link do tekstu w money.pl...
https://www.money.pl/gospodarka/kolejny ... 2704a.html
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
O polskich portach
Jakie z tego wnioski ,że co ,że nic się nie stało a dodaj do tego jeszcze gdzie cło będzie pobierane napisali ? . Każdy kto ma trochę oleju w głowie łatwo zauważy, gdzie pójdą zyski i kto na tym skorzysta i pomijam już cały wachlarz spraw związanych z Polskimi portami , które akurat dostają zadyszki jak powrócił Tusk do władzy skąd my to znamy i to ma być pieniactwo brawo
O polskich portach
Szczerze mam napisać co myślę ? To ci napiszę.
Zarząd portu w Gdańsku pewnie miał tyle do gadania, co Żyd za okupacji. Został postawiony przed faktem dokonanym i co miał zrobić ? Wprowadzić zakaz zawijania dla statków Maerska i Hapagu ? Dziwi cię, że Niemcy dbają o swoje interesy ? Przecież to nic nowego, w porównaniu do polskich rządów, które stale rzucają kłody uczciwym obywatelom
Dogadali się Niemcy z Duńczykami i to jeszcze za czasów rządu Morawieckiego, a ty oczywiście winisz Tuska.
Takie negocjacje toczą się długo i wcale bym się nie zdziwił, gdyby zeszły im dwa lata nad uzgodnieniem zasad współpracy.
Tak więc wychodzi na to, że pokazałeś typowo pisowski "szczyt inteligencji".
I jeszcze jedno. Nie po to linkowałem artykuł, żeby później opowiadać co jest tam napisane.
Chyba, że rozumiesz ten tekst, ale pojąć nie możesz...
Zarząd portu w Gdańsku pewnie miał tyle do gadania, co Żyd za okupacji. Został postawiony przed faktem dokonanym i co miał zrobić ? Wprowadzić zakaz zawijania dla statków Maerska i Hapagu ? Dziwi cię, że Niemcy dbają o swoje interesy ? Przecież to nic nowego, w porównaniu do polskich rządów, które stale rzucają kłody uczciwym obywatelom
Dogadali się Niemcy z Duńczykami i to jeszcze za czasów rządu Morawieckiego, a ty oczywiście winisz Tuska.
Takie negocjacje toczą się długo i wcale bym się nie zdziwił, gdyby zeszły im dwa lata nad uzgodnieniem zasad współpracy.
Tak więc wychodzi na to, że pokazałeś typowo pisowski "szczyt inteligencji".
I jeszcze jedno. Nie po to linkowałem artykuł, żeby później opowiadać co jest tam napisane.
Chyba, że rozumiesz ten tekst, ale pojąć nie możesz...
Ludzkość dzieli się na trzy części.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.
Żywych, zmarłych i tych co na morzu.