Rosja OD-JP

Spisy flot, statystyki, dane taktyczno-techniczne itd. itp.

Moderator: jareksk

Awatar użytkownika
jareksk
Posty: 1678
Rejestracja: 2004-01-14, 18:59
Lokalizacja: Warszawa

Rosja OD-JP

Post autor: jareksk »

Okręty desantowe

Bolinder (1915-16)
255 t; 45,7x7,2x1,2 m; 100KM=5,5 w; 9 l;

No 2 (+4.2.43 art. Nm.)
No 4 (jw)
No 6 (jw)

„SB” (1940)
720 t; 69,5x14,5x0,9 m; 280KM=6 w; 2 MG;

SB 1 – SB 4

„A“ (1941)
1055 t; 68,5x14,4x1,3 m;

DB 61 – DB 64

„T“ (1941)
591 t; 90,6x15x0,5 m;

DB 65

Ex nm Sibel (1942)
143 t; 68,9x14,9x2,1 m; 640KM=7,5 w; 1x40AA, 2x20AA;

DB 51 (zdonyty 22.10.42)

Ex am “LCI(L)”
194-209 t; 46,6-48,3x 7,1x 1,5-1,6 m; 2320KM=15,5 w; 4-5x20AA; 118-209 żołnierzy, 75 t ładunku; 24-29 l;

DS. 1 – DS. 10 (P)
DS 31 – DS 50 (P)

Ex am „LCT(5)”
283 t; 34,8x10x1,2 m; 675 KM=8 w; 2x20 AA ;4 średnie lub 3 ciężkie cz. Lub 150 t ładunku; 11 l;

DS. 11 – DS. 20 (P)
DS 101 (C)
DT 1 – DT 2 (A)

Tender (192-43)
40 t; 14,4x3,6x0,9 m; 73 KM=5w; 1x13AA; 5 l;

(122 jednostki)_

„DB“
19 t; 14,6x3,6x0,9 m; 115KM; 13 l;

(99 jednostek)

„DMB“ (1943)
20 t; 13,6x3,8x0,4 m; 102KM=8 w; 4 l;

(12 jednostek)

Ex am „LCM”
23,2 t; 15,2x4,3x1,2 m; 450KM=9 w; 2x13AA; 60 żołnierzy; 4 l;

DB 201 – DB 202 (A)

Ex am „LCV”
8 t; 11x3,3x0,9 m; 225-250 KM=9 w; 2x13AA; 1 czołg lub 26,8 t ładunku lub 60 żołnierzy; 3 l;

DB 203 – DB 204 (A)

Ex am LCP(L)/LCP(R)
8 t; 11,1x3,3x1,1 m; 150-250KM=8 w; 2x13AA; 36 żołnierzy lub 4 t ładunku; 3 l;

SK 301 – SK 302 (A)

Typ nm. „MFP” (Nm., 1941-44; 1944-45)
200-250 tppw; 49.77 x 6.63 x 1.82/2.67 m; SD, 504 KM=10,5 w,940-1000Mm/7w; 1x88AA, 1x37AA, 2x20AA; 21 l;

BDB 1 (4.2.44 eks nm. „F 328A”)
BDB 2 (13.3.44 jw. „F 406C”)
BDB 3 (20.10.44 jw. „F 848 D”)
BDB 4 (jw. „F 851D”)
BDB 5 (jw. „F 852D”)
BDB 6 (jw. „F 900D”)
BDB 7 (jw. „F 901D”)
BDB 8 (9.4.45 jw. „F 312A”)
BDB 9 (jw. „F 325A”)
BDB 10 (jw. „F 405C”)
BDB 11 (jw. „F 495C2”)
BDB 13 (jw. „F 176A”)
BDB 20 (30.10.44 jw. „F 575C2”)
BDB 21 (jw. „F 471C”)
BDB 25 (11.5.45 jw. „F 1021D”)
BDB 26 (jw. „F 1022D”)
BDB 27 (jw. „F 1023D”)
BDB 28 (jw. „F 1024D”)
BDB 29 (28.6.45 jw. „F 894D”)
BDB 40 (11.5.45 jw. „F 1025D”)


Okręty rzeczne

Monitory

Shkval (1915)
946 t; 70,9x12,8x1,4 m; 1000KM=11 w; 2x152, 4x120, 7 MG; pb 114, pag 114; 117 l;

SUN YAT SEN
LENIN
KIROV
DZHERZHINSKI
KRASNYI VOSTOK
DALNEVOSTOCHNY KOMSOMOLEC
SVERDLOV
(wszystkie Flotylla Amurska)

Kalmyk(1914)
244 t; 54,5x8,2x1 m; 480KM=10 w; 2x120, 1hb47, 4MG; pb 25, pp 25; 63 l;

PROLETARI
KRASNAYA ZVEZDA


Buryat (1907)
193 t; 54,5x8,2x0,7 m; 480KM=11 w; 2x75, 4MG; 66 l;

BURYAT
MONGOL

Udarnyi (1932)
365 t; 53,7x11,1x0,8 m; 1600KM=11,6 w; 2x130, 4x45AA, 6MG; 98 l;

UDARNYI (+ 20.9.41 nm.sam)
AKTIVNYJ

Zheleznyakov (1934-39)
263 t; 48x7,6x0,8 m; 300KM=7,6 w; 2x102, 4x45AA, 4MG; 70 l;

FLYAGIN
LEVACHEV
MARTYNOV
ROSTOVTSEV
ZHELEZYAKOV
ZHEMCHUZHIN

Chasan (1942-43)
2400 t; 88,3x11,1x2,9 m; 3200KM=15,4 w; 6x130, 4x76AA, 6x45AA, 10x13AA; 29 min; pb 75, pp 40; 252 l;

CHASAN
PEREKOP

Ex pol (zdob. 1939) „Warszawa” (1920)
126 t; 34,5x5,1x0,8 m; 200KM=9 w; pb 11; 1hb100, 2x75, 5MG (19403x76, 4MG); 44 l;

SMOLENSK (ex Horodyszcze)
VINNICA (ex Warszawa)
VITEBSK (ex Torun)
ZHITOMIR (ex Pinsk)
(wszystkie + 1941)

Ex pol (zdob.1939) „Kraków” (1926)
90 t; 35x6,1x0,4 m; 120KM=9 w; 1hb 100, 2x75, 4MG (19392x122, 2x45AA, 3MG); 40 l;

BOBRUISK (ex Krakow)

Ex rum (zdob. .8.44) Ion C. Bratianu (1907)
680 t; 63,5x10,3x1,6 m; 1800KM=13 w; 3x120, 1x76AA, 2x47, 2MG; pb 75, pp 75, pag 75; 110 l;

MARIUPOL (ex Ion C. Bratianu)
BERDYANSK (ex Alexandru Lahovari)

Ex A-W “Temes” (1903)
650 t; 59x9,5x1,6 m; 1400KM=10 w; 3x120, 4x37AA, 4x20AA; 3 MG; pb 40, pp 25; 129 l;

AZOV (ex. Ardeal)

Ex A-W”Inn” (1913)
770 t; 62x10,5x1,8 m; 1600KM=12 w; 4x120, 5x37AA, 2x20AA, 4x13AA, 1 MG;

KERCH (ex Besarabia)

Ex A-W “Sava” (1914)
550 t; 62,2x10,5x1,7 m; 1700KM=12 w; 4x120, 5x37AA, 2x20AA, 4x13AA, 6MG;

IZMAIL (ex Bukovina)

Kanonierki

Viernyy (1898)
350 t; 61x72,2(14,3)x0,8 m; 500KM=10,7 w; 2x102, 1x76AA, 4x13AA; 55 l;

VIERNYY (+25.8.41 bomb.nm)

Peredovoi (1891)
328 t; 61,7x6,2(12,6)x1,3 m; 350KM=9,2 w; 2x102, 1x76AA, 4x13AA; 51 l;

PEREDOVOY (=11.8.41 art.nm, s+ 12.8.41)

Dimitrov (1933-37)
240t; 52,7x8/16,5x1,2 m; 420KM=9,7 w; 2x102, 1x76AA, 2x13AA; 50 l;

DIMITROV (+ 31.8.41 art.nm.)
KAGANOVICH (s+ 3.9.41)
KREML (+ 27.8.41 nm.sam)
SMOLNYI (s+ 19.9.41)

Ex pol Zaradna (1932-33)
35 t; 18x1x4,6x0,4 m; 120KM=5,6 w; 1hb100, 1x37, 1MG3x76, 3MG; 15 l;

BELLORUS (ex Zaradna) (s+ 15.9.41)
TRUDOVOI (ex Zawzięta) (b=31.8.41, + 31.8.41 nm.cz.)

Usyskin (1934)
400 t; 56,4x17,1x1,2 m; 480KM=8,5 w; 2x100, 2x45 AA lub 2x37AA;

GROMOV (1943USYSKIN)
RUDNEV
KIROV
USYSKIN (=4.5.43 mina)
FEDOSSENKO
CHAPAYEV
SHCHORS

Typy różne (1891-1937)
360-480 t; 53,5-71,3x13-19,5x1-1,6 m; 380-750KM=9-10 w; 2x85, 1-2x13AA; 52 l;

TURKSIB
LET KIM
PRAWDA
KRASNOGVARDYEIEC
KRANYI DAGESTAN
N. OSTROWSKIY
IKRKUTSK
PROIZWODSTVIENNIK
STALINSKAYA KONSTITUCYA
PAMIAT KOTOWSKOWO
CZKALOV

Ognews Blanki (1879-85)
173-220 t; 30,8-34,7x4,9-10,3x1,8-2 m; 250-322KM=8-14 w; 2x75, 2x45AA lub 3x45AA; 27-52 l;

KL 11
KL 12
KL 40


Vogul (1905)
244 t; 54,5x8,2x1,2 m; 480KM=10 w; 2x120, 1hb122, 4 MG;

KRASNAYA ZWEZDA
PROLETARYI
KRASNOYE ZNAMYA

Kuzneck (1939-40)
410 t; 59,5x17,1x1,2 m; 400KM=8 w; 2x100, 4x45AA, 2-4 MG, 100 min; 60-63 l;

No 30 – No 37

“1124 BKA”
42 t; 25x3,8x0,8 m; 1600KM=28 w; pb 12; 2x76, 2x13 AA; 17 l;

97 jednostek

„1125 BKA”
29 t; 22,6x3,5x0,5 m; 720KM=20 w; 1x76, 1x13AA, 2MG; 10 l;

151 jednostek

„MBK” (1943-44)
150 t; 36x5,4x1,5 m; 1000KM=18 w; 2x85 (część 2x100), 1x37AA, 4x13AA; 38-42 l;

(zbudowano 20 jednostek)

„S 40”
32 t; 24,7x3,9x0,5 m; 800KM=19 w; 1x76, 3 MG; 13 l;

7 jednostek

Kutry

„D” (1916)
10 t; 9,2x2,5x0,9 m; 100KM=7,5 w; 1x13AA, 2MG, 10 min; 7 l;

No 132 – No 135

„K“ (1917)
31 t; 20,4x3,2x1,1 m; 160KM=14,7 w; 2x76, 2MG;

No 71
No 73 – No 75

‚N“ (1918)
20 t; 15,2x3,1x0,9 m; 95KM=10,5 w; 1x76, 2MG; 10 l;

No 81
No 84
No 136

Shtik (1909)
23,5 t; 22,2x3,1x0,5 m; 200KM=15 w; 1x76, 2MG;

No 93 – No 94

Partizan (1932)
56 t; 32x3,4x0,8 m; 1600KM=17,3 w; 1x76, 2MG; 13 l;

No 91 – No 92

Ex pol
I. (1918)
7 t; 8,5x2,4x0,4 m; 35KM=5,9 w; 1x37, 1 MG; 6 l;

No 41 – No 43 (eks LKU 25 – LKU 27)

II. (1934-34)
12 t; 11,2x3x0,5 m; 40KM=5,9 w; 1x37, 1 MG; 6 l;

No 44 – No 45 (ex KU 18 – KU 19)

III. (1932)
4,7 t; 10,3x1,8x0,5 m; 35KM=8 w; 2MG;

No 46 – No 47 (ex KM 14 – KM 15)

IV. (1918)
6,5 t; 12x2,5x0,7 m; 90KM=9,7 w; 1x37, 1 MG19393MG; 5 l;

No 51 – No 53 (ex KU 1 – KU 3)

V. (1918)
6 t; 7,6x2,4x0,4 m; 20KM=4,9 w; 1x38, 1 MG; 4 l;

No 54 – No 57 (ex KU 21 – KU 24)

VI. (1918)
9 t; 12,8x2,5x0,6 m; 60KM=6,5 w; 1MG, 6 l;

No 201 (ex KU 7)

“Ya 5”(1943-44)
23 t; 18,7x3,6x1 m; 93KM=10 w; 1m82, 2x13;

35 jednostek

„YA 6“(1944)
23 t; 19,8x3,4x1 m; 93KM=10 w; 1m82, 2x13;

8 jednostek

„DB“ (1944-45)
19 t; 14,6x3,6x0,8 m; 115KM=10 w; 1m82, 1x13;

6 jednostek

Okręty obrony przeciwlotniczej

Zenit
480 t; 61x16,5x1,2 m; 400KM=11,5 w; 4x45AA, 3x37AA, 4x13AA;

ZENIT

Pływające baterie artylerii

„PBA 97”

2x152, 2m120;

PBA 97
PBA 98
PBA 99
PBA 100

(wszystkie 20.2.42 wyc.)

„DB” (1943)
33 t; 14,6x8,9x1,1 m; 230KM=5 w; 1x100, 2x13AA; 20 l;

No 1200 – No 1229
No 1271 – No 1273

„T”(1941-43)
591 t; 96x15x0,5 m; 4x85AA, 6x37AA, 8x13AA;

No 1230
No 1231
No 1233

„PZB“
50x30x? m; 2x130, 4x76AA; 3x37AA, 3x13AA; 130 l;

No 3

„PZB 586“
400 t; 58,7x8,5x1,3 m; 2-4x76-102AA; 60 l;

No 586 – No 588 (5.12.43 rozbr.)

„PZB 614”

No 614 – No 618

Okrety – bazy

Ex pol Neptun (1911)
48 t; 18,2x4,6x1,3 m; 60KM=4,8 w; 1x37, 4MG; 12 l;

No 1 (.8.41 nm.sam)

Ex pol Hetman Chodkiewicz (1916)
114 t; 36x5,5x0,8 m; 110KM=7,4 w; 1x76, 4MG; 40-42 l;

BEREZYNA

Ex pol Generał Szeptycki (1917)
163 t; 47,5x7x0,7 m; 178KM=7,7 w; 2x75, 4 MG; 40 l;

NEMAN

Ex pol Genarał Sikorski
64 t; 30,5x3,6x0,6 m; 65KM=7,6 w; 2x13AA, 2MG; 19 l;

BUG

Ex pol Admirał Sierpinek
119 t; 40x5x0,7m; 90 KM=7,4 w; 2MG; 49 l;

PRIPIAT


Okręty pomocnicze


Okręty – bazy

Narowa
4960 t; 91x14,6x6,1 m; 2200KM=11,4 w; 2x75, 2x47; 145 l;

25 OKTYABRYA (ex General-Admiral) (28.7.44 wyc.)

Wolga (1903)
1710 t; 77,3x11,8x4,4 m; 1600KM=14,5 w; 2x75, 2x47; 121 l;

9 YANVARYA (ex Wolga) (28.7.44wyc.)

Amur (1906)
3200 T; 98,9x14x4,4 m; 5300KM=16,9 w; 5x120, 2x75;

AMUR (OBOP) (+ .7.41 Tallin, nm.sam)

Kama (1909)
1982 t; 72,5x11x3,7 m; 1200KM=10,8 w;

KURSANT (1.7.43 wyc.)
OKA

Vernyi (1895)
1287 t; 62,3x11x4,4 m; 612KM=11 w; 4x75, 2x47, 2x37;

LENINGRADSOVIET (18.11.44OS)

Lvov (1928)
1927 t; 75,9x11,1x5,2 m; 1500KM=12,5 w; 1x76AA, 4x45AA, 2x20AA, 1x13AA; 108 l;

LVOV (C)

Pahtusov (1895)
1545 t; 53,1x7,9x4,4 m; 400KM=8 w;

MAYAK (A)(OBSC) (+6.10.43 sam; późn. podn)

Polyarnaya Zvezda (1888)
4300 t; 106,5x13,8x5,2 m; 1250KM=10 w; 3x76AA, 3x45AA, 2x13AA; (19444x76AA, 4x37AA)

POLYARNAYA ZVEZDA (B) (OBOP)

Smolensk (1932)
6000BRT; 100,5x14,1x6 m; 1500KM=10,5 w; 132 l;

SMOLENSK (P) (OBOP)

Elbrus (1916)
2804 t; 83x12x4 m; 1700KM=12 w;

ELBRUS (C) (OBOP)

Admiral Zavojko (1910)
700 t; 52,3x8,5x3,6 m; 550KM=11,5 w; 4x75, 4MG; 60 l;

KRASNYI VYMPEL

Abrek (1896)
535 t;

ABREK (OB)

Volkhov (1913)
2400 t; 96x13,2x3,7 m; 1200KM=10 w;

KOMMUNA (OROP) (C)


Pomocnicze okręty obrony przeciwlontniczej

Typy różne
I. (1898)
2227BRT; 66,3x9,6x4,6 m; 800KM=10 w; 1x45AA, 5x13AA; 19422x45AA

WN 1 (14.4.42TR)

II. (1902)
1624 BRT; 72,6x8,5x4,3 m; 1800KM=11,8 w; 2x45AA; 89 l;

WN 2 (9.5.45TR)

III. (1898)
2330 BRT; 69,8x8,5x4,8 m; 900KM=9 w; 1x20AA, 3x13AA;

WN 3 (28.8.41TR)

IV. (1894)
1055 BRT; 47,1x8,6x3,6 m; 400KM=9,5 w; 1x45AA, 4x13AA;

WN 3 (14.10.41TR)

V. (1898)
2191 BRT; 66,8x9,7x4,6 m; 800KM=10 w; 1x45AA, 1x13AA;

WN 4 (8.10.41TR)

VI. (1897)
2180 BRT; 65x9x4,2 m; 800KM=9,6 w; 1x45AA, 1x20AA, 4x13AA;

WN 5 ( 2.10.41TR)

VII. (1935)
1000 BRT; 53,7x9,5x2,8 m; 400KM=10 w; 1x45AA, 4x13AA;

WN 6 (15.10.41TR)

VIII. (1880)
958 BRT; 47,8x8,5x3,8 m; 360KM=8,4 w; 1x45AA, 3x13AA;

WN 7 (13.10.41TR)

IX. (1897)
955 BRT; 46,5x8,4x3,3 m; 300KM=7,8 w; 2x45AA;

WN 8 (13.10.41TR)

X. (1882)
1585 BRT; 65,8x8,5x3,9 m; 680KM=8,1 w; 1x45AA, 4x13AA;

WN 9 (17.10.41TR)

XI. (1894)
1106 BRT; 47,3x8,5x3,6 m; 400KM=8,1 w; 1x45AA

WN 10 (6.10.41TR)

XII. (1894)
1060 BRT; 47,1x8,3x3,7 m; 406KM=9,2 w; 1x45AA, 3x13AA

WN 11 (3.10.41TR)

XIII. (1898)
1188 BRT; 59x8,9x3 m; 1200KM=9,7 w; 1x45AA, 5x13AA;

WN 12 (10.10.41TR)

XIV. (1891)
1357 BRT; 63,4x8,4x3,4 m; 480KM=8,2 w; 3x13AA;

WN 13 (28.8.41TR)

XV. (1896)
2050 BRT; 76,2x10,4x4,1 m; 1200KM=11,6 w; 2x45AA, 1x20AA; 4x13AA;

WN 13(12.10.41TR)

XVI. (1883)
1352 BRT; 73x11x4 m; 720KM=10 w; 4x45AA, 2x13AA; 83 l;

WN 14 (30.10.43TR)

XVII.

WN 15 (15.10.41TR)

Palyus (1897-98)
2080 BRT; 71,7x9,9x4 m; 720 KM=7,5 w; 4x76AA; 1x37AA, 1x22AA?; 2x13AA; 110 l;

PZB 1 (5.11.43TR)
PZB 2 (2.11.43TR)
PZB 3 (30.10.43TR)

Lodołamacze

Yosif Stalin (1937-1939)
11000t; 106,6x28,1x9,2 m; 10500KM=15,5 w; 2x100, 4x76AA, 2 wsam; 142l;

ANASTAS MIKOYAN (P)
LAZAR KAGANOVICH (A)
YOSIF STALIN (A)

Krisjanis Valdemars (1925)
2800 t; 59,9x17x6,7 m; 5200KM=15 w; 55 l;

KRISJANS VALDEMARS


Okrety hydrograficzne

Bug (1891)
1382 t; 62,2x10,4x4,6 m; 1500KM=10,5 w; 1x76; 79 l;

GIDROGRAF (C) (+ 4.11.41 sam.nm)

„RT“(1912)
300 t; 30,2x5,9x2,4 m; 240KM=8 w;

MARKA
MASSZTAB

Okrety amunicyjne

Ex OP „B 2“
664 t; 68x4,5x4,2 m; 1000KM=12 w;

B 2

Ex OP „L 55“
954 t; 71,6x7,2x4 m; 2200KM=13,5 w;

L 55

Okrety sztabowe

Bronienosiec (1863)
1566 t (pełna); 61,3x14x3,5 m;

PLAVMASTERSKAYA No 1 (ex Strelec)

Angara (1900)
5920BRT; 106,7x13,8x6,7 m; 2200KM=12,5 w;

SIERP I MLOT (B) (+29.8.41 nm.sam)

Kama (1909)
1982 BRT; 72,5x11x3,7 m; 1200KM=10,8 w; 299 l;

KRASNYI GORN (A)

Okręty blokadowe

Smercz (1863)
1401 t; 57,9x11,6x3,2 m;

BLOKSZIP No 1 (B) (7.10.41 nm art; podn. 1942)

Bronienosiec (1863)
1566 t (pełna); 61,3x14x3,5 m;

BLOKSZIP No 2

Kreiser (1869)
9790 t; 98,1x19,1x8,1 m;

BLOKSZIP No 4
Ostatnio zmieniony 2006-05-08, 14:40 przez jareksk, łącznie zmieniany 2 razy.
Fax et tuba
Marek S.
Posty: 674
Rejestracja: 2004-07-06, 15:21
Lokalizacja: Węgierska Górka k/Żywca

Post autor: Marek S. »

Jeszcze przed końcem wojny kilka niemiecki jednostek typu "MFP" trafiło pod banderę radziecką.

Typ – nm. „MFP” (Nm., 1941-44; 1944-45)
200-250 tppw; 49.77 x 6.63 x 1.82/2.67 m; 10.5 w; D, 504 KM, zasięg 940-1000/7; 1x88pl, 1x37pl, 2x20pl; z. 21;
BDB 1 (4.2.44 eks nm. „F 328A”)
BDB 2 (13.3.44 jw. „F 406C”)
BDB 3 (20.10.44 jw. „F 848 D”)
BDB 4 (jw. „F 851D”)
BDB 5 (jw. „F 852D”)
BDB 6 (jw. „F 900D”)
BDB 7 (jw. „F 901D”)
BDB 8 (9.4.45 jw. „F 312A”)
BDB 9 (jw. „F 325A”)
BDB 10 (jw. „F 405C”)
BDB 11 (jw. „F 495C2”)
BDB 13 (jw. „F 176A”)
BDB 20 (30.10.44 jw. „F 575C2”)
BDB 21 (jw. „F 471C”)
BDB 25 (11.5.45 jw. „F 1021D”)
BDB 26 (jw. „F 1022D”)
BDB 27 (jw. „F 1023D”)
BDB 28 (jw. „F 1024D”)
BDB 29 (28.6.45 jw. „F 894D”)
BDB 40 (11.5.45 jw. „F 1025D”)
Ostatnio zmieniony 2006-05-01, 15:57 przez Marek S., łącznie zmieniany 1 raz.
Marek S.
Posty: 674
Rejestracja: 2004-07-06, 15:21
Lokalizacja: Węgierska Górka k/Żywca

Post autor: Marek S. »

Na Bałtyku w służbie były dwa duże typy kutrów opancerzonych (czasami nazywane kanonierkami szkierowymi).

Typ – projekt „MBK/16” (1943-44)
151.8 ts, 160.8 tppw; 36.20 x 5.50 x . /1.28 m; 13 w; 2 SB, 1800 KM; zasięg 450-10.8, 330-13; pb50, pp30, pag52, sd50; z. 39;
różne wersje uzbrojenia:
a – 2x76, 1x45, 1x37pl, 2x12.7pl
b – 2x76, 2x45, 1x37pl, 1x12.7pl
c – 2x76, 1x37pl, 2x12.7pl, 1x82m.
d – 2x76, 1x37pl, 1x12.7pl, 2x82m.
e – 2x76, 1x37pl, 2x12.7pl, 1x6 wr 82
f – 2x76, 1x37pl, 4x12.7pl
BK-501 – BK-503
BK-504 (+4.7.1944, wyspa Teikasaari, miny)
BK-505 – BK-508
BK-509 (+4.7.1944, wyspa Teikasaari, miny)
BK-510 – BK-513
BK-514 (+4.7.1944, wyspa Teikasaari, miny)
BK-515 – BK-520

Typ – projekt „MKL/186” (1945)
156 tn, 165.5 tppw; 38.50 x 5.56 x 1.55/1.61 m; 14 w; 2 D, 1000 KM; zasięg 2890-5.3, 650-14; 2x85, 2x82m., 1x37pl, 4x12.7pl; pb30, pp20, sd30; z. 42;
BK-521 – Komsomolec Armienii
BK-522 – BK-528
Awatar użytkownika
jareksk
Posty: 1678
Rejestracja: 2004-01-14, 18:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jareksk »

MFP wpisane. Pozotsałe jako dozorowce.
Fax et tuba
ODPOWIEDZ