Strona 2 z 2
: 2005-11-15, 10:12
autor: Gość
radar1 pisze:System turowy 12h zabija wszelką taktykę bitwy morskiej. Skoro 5 minut zadecydowało o przegranej Japów, to CCAW mimo nastoletniej brody jest niezastąpione.
Czy ja wiem?
Jakbyś rzeczywiście miał grać w czasie rzeczywistym...
A tak masz oszustwo p.t. kompresja czasu, albo oszustwo p.t. "turówka".
Ja tam wole turówki - z niezastąpionym PG2 na czele.
- Do celów strategii 12h tury są wymuszone, jeśliby jednak włączyć algorytm CCAW do rozgrywania bitew z turą 5minut. to byłoby ciekawe
: 2005-11-28, 23:19
autor: cochise
: 2005-11-29, 18:11
autor: Zulu Gula
Anonymous pisze:radar1 pisze:System turowy 12h zabija wszelką taktykę bitwy morskiej. Skoro 5 minut zadecydowało o przegranej Japów, to CCAW mimo nastoletniej brody jest niezastąpione.
Czy ja wiem?
Mimo wszystko turówka planszowa ma rację bytu i na dodatek jest sporo ciekawsza od gier komputerowych - przede wszystkim wskutek kontaktu z żywym graczem na stole.
No i nie etap = 12 godzin, bo to nonsens.
: 2005-11-30, 12:28
autor: radar1
Zulu Gula pisze:Anonymous pisze:radar1 pisze:System turowy 12h zabija wszelką taktykę bitwy morskiej. Skoro 5 minut zadecydowało o przegranej Japów, to CCAW mimo nastoletniej brody jest niezastąpione.
Czy ja wiem?
Mimo wszystko turówka planszowa ma rację bytu i na dodatek jest sporo ciekawsza od gier komputerowych - przede wszystkim wskutek kontaktu z żywym graczem na stole.
No i nie etap = 12 godzin, bo to nonsens.
Znasz moją opinię. Czekam i pewno się doczekam, ze system W39 (DRagon) zostanie "wrzucony do kompa", bez potrzeby tworzenia sztucznej inteligencji. Bez FOG OF WAR ta fajna zabawa jest daleka od prawdy historycznej.
: 2005-11-30, 18:41
autor: Zulu Gula
Ale mówimy o grach morskich - zrobienie mgiełki wojny to dla mnie nietrudna rzecz.