Statek eksploatowany jest przez gdyńską, tajniaczącą się (unikającą kontaktów z mediami) spółkę Rem-Service, o której istnieniu (w kontekście posiadania przez nią jakichkolwiek statków) szersza publiczność dowiedziała się kilka lat temu z "Namiarów" (maczałem w tym palce), a potem najwięcej informacji podawał o aktualnym stanie floty tego armatora Kolega A.W. w "Naszym MORZU", a ostatnio chyba też w "Morzu, Statkach i Okrętach"... (przy dorocznych przeglądach floty polskich armatorów).
Do nich (do Rem-Service) należał też (chyba ostatnio już odsprzedany) Ajax - były mpp cargo ship POL-Ameryki (wcześniej w Chipolbroku, po chińskiej stronie) - chyba największy statek towarowy w rękach polskiego prywatnego armatora po wojnie - o ile się nie mylę... no, ale dawniej statki były w ogóle mniejsze, więc przynajmniej co do nośności, to chyba największy statek w historii prywatnych polskich armatorów "w ogóle"... no, chyba, że nie największy, bo o jakims przypadku innym może zapomniałem
