Trochę się wyjaśniło, więc zamieszczam zaktualizowany wykaz jednostek:
1) 
Hilary Gdy 115 
(PRS 41220) [SPDN; James V. Hepburn & Co. Ltd, Aberdeen (W. Brytania), uk. III.1947, podn. band. 21.III.1947] 
(Dalmor) [78 BRT, 26 NRT, 40 t; 22,0(m.p.)×5,8×~2,5 m; 1 silnik 6-cyl. Ruston & Hornsby, 240KM, 9w] --> pocz. III.1949 
Świ 60 (Barka) --> 1.I.1951 
Arka 94(?) Gdy 134 
(Arka) --> poł.(?) lat 50-tych wymiana silnika [1 silnik 3-cyl. June Munktell, 240KM, 10w] --> 1956? 
Wła 130 (Szkuner) --> 1962 wycofany
UWAGA: nazwa Arka 94 prawdopodobna.
2) 
Walery Gdy 116 
(PRS 41108) [SPDO; James V. Hepburn & Co. Ltd, Aberdeen (W. Brytania), uk. V.1947, podn. band. 14.V.1947] 
(Dalmor) (78 BRT, 26 NRT, 40 t, 22,0(m.p.)×5,8×~2,5 m; 1 silnik 6-cyl. Ruston & Hornsby, 240KM, 9w) --> pocz. III.1949 
Świ 58 (Barka) --> 1.I.1951 
Arka 96 Gdy 252 
(Arka) --> 1951 
Arka 96 Wła 67 
(Arka) --> 1.I.1955 
Wła 67 (Szkuner) --> 1959 
Hel 103 (Koga) --> 1962 statek łącznikowy 
Iwona (Koga) --> wycofany z eksploatacji po 1970
3) 
January Gdy 117 
(PRS 41021) [SPDP; James V. Hepburn & Co. Ltd, Aberdeen (W. Brytania), uk. VIII.1947, podn. band. 21.VIII.1947] 
(Dalmor) [72 BRT, 28 NRT, 40 t, 21,9(m.p.)×6,0×~2,5 m; 1 silnik 6-cyl. Ruston & Hornsby, 240KM, 9w] --> pocz. III.1949 
Świ 61 (Barka) --> 1.I.1951 
Arka 97 Wła 68 
(Arka) --> I.poł.(?) lat 50-tych wymiana silnika [1 silnik 6-cyl. MWM, 250KM, 10w] --> 1.I.1955 
Wła 68 (Szkuner) --> 1960 
Świ 31 (Z. Bartoszewicz, Świnoujście) --> 1961 
Dar 23 (Z. Bartoszewicz, Darłowo) --> 1962 
Świ 31 (Z. Bartoszewicz, Darłowo --> 1967 
L. Ciborowski, Świnoujście) --> 1970-1973 wycofany
4) 
Ksawery Gdy 118 
(PRS 41217) [SPDQ; James V. Hepburn & Co. Ltd, Aberdeen (W. Brytania), (?)uk. James V. Hepburn & Co. Ltd, Montrose (W. Brytania), wod. 1947?, uk. III.1948, podn. band. 5.III.1948] 
(Dalmor) (85 BRT, 30 NRT, 40 t, 22,9(m.p.)×5,8×~2,5 m; 1 silnik 6-cyl. Ruston & Hornsby, 240KM, 9w) --> pocz. III.1949 
Świ 59 (Barka) --> 1.I.1951 
Arka 95 Gdy 149 
(Arka) --> poł.(?) lat 50-tych wymiana silnika [1 silnik 3-cyl. Völund, 225KM, 10w] --> 1956? 
Wła 131 (Szkuner) --> 1962 wycofany
UWAGA: nazwa Arka 95 prawdopodobna.
5) 
Aleksy Gdy 119 
(PRS ?????) [SPDR; James V. Hepburn & Co. Ltd, Aberdeen (W. Brytania), uk. X.1947, podn. band. 4.X.1947][/i] 
(Dalmor) (85 BRT, 30 NRT, 40 t, 22,9(m.p.)×5,8×~2,5 m; 1 silnik 4-cyl. Petters, 200 KM, ~8 w) --> VI.1948 przejęty przez 
MLR i skierowany do St. Rybackiej w Gdyni w celu przebudowy na statek badawczy --> 6.XI.1948 
Michał Siedlecki Gdy 119 
(MLR --> 1.I.1949 
MIR) --> 1956 
Gdy 119 (J. Niegrzybowski, Gdynia) --> †22.VII.1961 zatonął na M. Północnym w wyniku kolizji z nrd-owskim kutrem „Sas 291”
6) 
Damazy Gdy 120 [James V. Hepburn & Co. Ltd, Aberdeen (W. Brytania), ∞] 
(Dalmor) --> zamówiony, nie rozpoczęty przed bankructwem stoczni.
JB pisze:Program zakupu dla Polski dużych jednostek rybackich - z funduszy pomocy UNRRA - obejmował początkowo (kontrakt European Regional Offfice UNRRA D 3148, kwota zakupu 394 800 ₤): 
Janku, a kiedy podpisano ten kontrakt? W 1946, czy na początku 1947?
JB pisze:Miały być wybudowane w stoczni James V. Hepburn & Co. Ltd w Aberdeen. Ze względu na brak drewna rozpoczęto budowę tylko 6 jednostek 75" ...
a szósty - DAMAZY - nie został rozpoczęty.
To 
Damazy został rozpoczęty, czy też nie? Bo się już pogubiłem. Na razie w wykazie przyjąłem, że go nie rozpoczęto.