Peperon pisze:
Wychodzi na to, że z numerem 539 jest nierozwiązywalny (na razie) problem.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc i zaangażowanie.
539 na tym zdjęciu to raczej Kercz w 1976 - troszkę na obu zdjęciach maszty z tyłu nadbudówki się różnią (pozostałe Kary 539-ki Nikołajew (w 1972 i 1975) oraz Oczakow (w 1974) miały na nim identycznie umieszczone РЛС РТР МРП-15-16М «Залив» i 2 РЛС РТР МРП-11-14М (зав.№2001, 2002), Kercz na tym maszcie zamiast nich РЛС РЭБ «Кольцо» (зав.№2003)
Dotychczas ujawnione numery Bierkutów-B:
Бортовые номера
Азов: 532(1975), 710(1975), 524(1978), 158(1981), 701(1984), 717(1987), 701(1989)
Керчь: 524(1974), 529(1975),
539(1976), 534(1977), 703(1978), 715(1979), 707(1983), 708(1984), 703(1985), 708(1987), 714, 717(1989), 711(05.1990), 713(1999), 753(01.2016)
Николаев: 538(1971),
539(1972), 521(1973), 523(1974), 526(1975),
539(1975), 155(1972), 701(1978), 741(1979), 703(1981), 700(1983), 707(1984), 535(1985), 597(ТОФ), 582(1987)
Очаков: 522(1973),
539(1974), 526(1975), 530(1977), 509(1978), 529(1979), 745(06.1979), 716(1979), 527(1979), 175(1980), 715, 530(1983), 703(1986), 714(1988), 707(1.05.1990)
Петропавловск: 536(1976), 527(1977), 530(1978), 732(1978), 712(1979), 558(1980), 565(1982), 521(1985), 561(1990), 516(1993)
Таллин: 711(1979), 730(1981), 584(1984), 597(1984), 547(1985), 531(1987), 541(1990), 578(1993)
Ташкент: 528(1977), 716(1978), 705(1979), 556(1982), 712(1984), 573(31.03.1985), 516(1987), 543(1988), 518(1988)