Re: Statek Minowo-Gazowy MĄTWA
: 2016-11-02, 19:41
Nie neguje tego, trzeba by się dobrze zastanowić nad tym. Może analiza planów coś wniesie.
Nieśmiało przypomnę, że niedawno upierałeś się, że na Mątwę nie wejdzie 160 min. Okazało się, że mieszczą się tam spokojnie.p11c pisze:Co do napędu moje zdanie znacie. Do wszystkich zwolenników śruby po prostu mam pytanie. W jaki sposób chcecie rozmieścić w środku ten napęd. Nie wystarczy napisać, że jest śruba, ale konkretnie jak ma to wyglądać??
Wał bezpowierzny, czy na wierzchu ? Jak wielka ta śruba? Gdzie silnik? Konkretnie, wstawcie go do środka i narysujecie to.
Czepiłeś się tego wyrysowania...p11c pisze:Generalnie narysuj tego schemat, i śruby i magazynu. Nie pisz o tym tylko daj schemat. Bo papier wszystko przyjmie ale juz jak masz coś narysować to zaczynają się schody.
Nieptasznik pisze:Silnik widział bym troszkę wyżej, bo tu leży na blasze poszycia dennego.
Z kuchnią jest ten problem, że "w wejściu" pozostaje ok. 130-135 cm, bo znajduje się akurat nad najwyższym punktem wyprofilowania...ptasznik pisze:a i kuchni bym za bardzo nie przenosił.
Ale zauważasz tam korytarz?p11c pisze:Człowieki wsadziłeś do magazynu min
Przecież został. Na dziobie. Na reprodukcji w WLU jest wyraźnie opisany. Bądź uważny i konkretny, jeśli wymagasz tego od innych.p11c pisze:A Mątwa była początkowo minowo-gazowa wiec jakiś magazyn gazowy musi zostać.
Być może uczyniono to w czasie owej przebudowy. Być może jeszcze później. Być może nie uczyniono tego wcale. Nie ma na to żadnych znanych papierów.p11c pisze:Być może potem go zlikwidowano i została tylko minowa.
Na reprodukcji w WLU jest oficer + 7 podoficerów + 13 marynarzy. Razem 21 osób. Sporo jak na krypę bez napędu służącą jako magazyn.p11c pisze:Do tego zwiększona obsada załogi w stosunku do krypy.
Wał? Chyba tunel? Bądź uważny i konkretny, jeśli wymagasz tego od innych.p11c pisze:Wał bezpowietrzny za krótki
Napisałem wyraźnie: "Minimalny obszar..."p11c pisze:i za wąski.
Napisałem wyraźnie, że wszystko jest sprowadzone do jednej skali i dla śruby o maksymalnej średnicy (70 cm) wynikającej z katalogu silników Glennifer (zajrzałeś tam chociaż?).p11c pisze:Owszem tunel jest z T-5 ale Mątwa jest troszkę większa, więc i tunel musi być większy.