Re: Nowy śmigłowiec
: 2016-10-16, 18:06
Peperon, skąd informacja, ze Rhinemettal należy do Airbusa?
Już o tym pisałem, to że Blackhawk nie miał uzbrojenia, ze względu na wewnętrzne przepisy UTC. Teraz gdy właścicielem jest LM, problem ogranicza się do zgody władz USA na te elementy, których konieczna jest ich zgoda - raczej formalność. Pewnie tego co byśmy nie dostali to elementy awioniki/łączności, pozostałe rzeczy pewnie w zakresie za jaki chcielibyśmy zapłacić. Mimo wszystko nie powiększy to kabiny do rozmiarów NH90/Caracala. Następca UH-60 będzie albo: SB>1 DEFIANT albo Bell V-280 Valor.
http://www.globalsecurity.org/military/ ... /uttas.htm - opis programu, w którym powstał Blackhawk.
Co do produkcji wspólnego śmigłowca z Ukrainą, to nie my posiadamy zdolność do zaprojektowani i produkcji kompozytowych kadłubów śmigłowców, tylko Leonardo (dawna Augusta Westland). A tu pojawi się problem: zapłać za badania albo czy taki projekt byłby dla Leonardo atrakcyjny i na koniec byłby on gotowy za 10-15 lat... To samo dotyczy ewentualnej remotoryzacji W-3.
Już o tym pisałem, to że Blackhawk nie miał uzbrojenia, ze względu na wewnętrzne przepisy UTC. Teraz gdy właścicielem jest LM, problem ogranicza się do zgody władz USA na te elementy, których konieczna jest ich zgoda - raczej formalność. Pewnie tego co byśmy nie dostali to elementy awioniki/łączności, pozostałe rzeczy pewnie w zakresie za jaki chcielibyśmy zapłacić. Mimo wszystko nie powiększy to kabiny do rozmiarów NH90/Caracala. Następca UH-60 będzie albo: SB>1 DEFIANT albo Bell V-280 Valor.
http://www.globalsecurity.org/military/ ... /uttas.htm - opis programu, w którym powstał Blackhawk.
Co do produkcji wspólnego śmigłowca z Ukrainą, to nie my posiadamy zdolność do zaprojektowani i produkcji kompozytowych kadłubów śmigłowców, tylko Leonardo (dawna Augusta Westland). A tu pojawi się problem: zapłać za badania albo czy taki projekt byłby dla Leonardo atrakcyjny i na koniec byłby on gotowy za 10-15 lat... To samo dotyczy ewentualnej remotoryzacji W-3.