AvM pisze:Gdzies mam te holowniki :-)AvM
A fe!
Wg PRS(R) 1962 armatorem wszystkich była Żegluga na Odrze, Wrocław.
BOŻYDAR; 1949; Gebr. Coops - Hagezand; nr 16/191; 28,00 x 5,94 m
BOŻYMIR; 1949; "De Hoop", Arnhem; nr 20/1418; 27,96 x 6,00 m
BRONISZ; 1949; Weerter Scheepsbouw Mij Wert; nr 10/150; 27,96 x 6,00 m
CHWALISŁAW; 1949; Bijkers Mij, Goerinchen; nr 18/265/114; 28,00 x 6,00 m
DAŻBOCH; 1949; HT Koopman Dordrecht; nr ?; 55,64 x 8,28 m
JAROWID; 1949; Hardinxveld; nr 6/S-182; 55,65 x 8,20 m
JURAND; 1949; Weerter Scheepsbouw Mij Wert; nr 12/152; 28,00 x 6,00 m
KUPAŁA; 1949; Hardinxveld; nr 7/S-183; 55,65 x 8,20 m
ŁADA; 1949; Janker & Sons SEG; nr 4/263; 55,65 x 8,20 m
MESTWIN; 1949; Gebr. Van de Werf; nr 22/234; 28,00 x 5,94 m
MŚCIWÓJ; 1949; Gebr. Van de Werf; nr 21/233; 28,00 x 5,94 m
NADBÓR; 1949; Rijkers Mij, Goerinchen; nr 19/266/115; 28,00 x 6,06 m
PERKUN; 1949; Dordrecht; nr 1/162; 55,65 x 8,20 m
RADOSŁAW; 1949; Gebr. Hendriks Doodeword; nr 14/460; 27,98 x 5,98 m
SĘDZIWÓJ; 1949; Gebr. Hendriks Doodeword; nr 15/461; 28,00 x 5,98 m
SWAROŻYC; 1949; Arnemsche Stoomsleephelling Mij; nr 9/349; 55,65 x 8,20 m
ŚCIBÓR; 1949; Weerter Scheepsbouw Mij Wert; nr 11/151; 28,00 x 6,00 m
ŚWIATOPEŁK; 1949; Gebr. Hendriks Doodeword; nr 13/459; 28,00 x 6,00 m
TRYGŁAW; 1949; Shipbuilding Co, Haarlem; nr 3/502; 55,65 x 8,20 m
ZBYSZKO; 1949; Bijkers Mij, Goerinchen; nr 17/264; 27,99 x 6,00 m
ŻYWIJA; 1949; De Hoop Hardingsveld; nr 5/417; 55,72 x 8.36 m
Nazwy stoczni - na odpowiedzialność PRS.
Numery - być może numer przed kreską to numer polski (wg. zamówienia albo przybycia do Polski), a drugi może być stoczniowy. Ale to tylko moja interpretacja.