Strona 1 z 1

Polskie KT 1939 - napęd.

: 2004-05-13, 01:13
autor: Mariusz
Witam.
Szukałem gdzie mogłem, ale nie znalazłem. Dlatego prosze o pomoc.
Kutry torpedowe, czy bardziej torpedowo-artyleryjskie, które zamówiliśmy w W.Brytanii przed Wrzesniem miały mieć silniki Isotta Fraschini. Na tym moja wiedza sie konczy.
W związku z powyższym bardzo będę wdzięczny o podanie jakichkolwiek infornacji o tych silnikach. Bardzo mile widziane będzie info o danych technicznych, wadze i wymiarach. Na ew. foto za bardzo nie liczę - ale kto wie?
Na stronie tejże firmy o interesujących mnie silnikach nie ma nic.
Z góry dziekuję.

Pozdro.

: 2004-05-14, 14:32
autor: Gość
Przypuszczam że benzynowe. Trzeba by zobaczyć w książce o MAS-ach dla podobnych mocy, może będą tam identyczne silniki.
Andrzej J.
.

: 2004-05-14, 20:15
autor: Gość
Trzeba by poptrzeć do artykułu który ukazał się w Morzu (nr 9-12/1979 i 1-2/1980) pt. Ścigacze których nie zbudowano. Może tam coś jest o silnikach.
Marek S.

: 2004-05-14, 22:03
autor: CHRIS
Hallo!
S-1 /S-2 : 3 Silniki Benzynowe 18-zylindrowe ISOTTA FRASCHINI ASM-183A o mocy 3450KM ........oczywiscie kazdy po trzy silniki :-) kazdy!

Silniki tego samego typu (ale tylko 2) posiadaly rowniez wloskie KT's typ 500 -- 4 i 5 serii
w te same silniki wyposazone zostaly wloskie KT's, oparte na niemieckim typie S-2/ORJEN : MS seia 1 i 2 ale z drugiej tylko 8 pierwszych??!!, pozostale otrzymaly Typ ASM 185
Ch.

: 2004-05-14, 22:03
autor: CHRIS
Hallo!
S-1 /S-2 : 3 Silniki Benzynowe 18-zylindrowe ISOTTA FRASCHINI ASM-183A o mocy 3450KM ........oczywiscie kazdy po trzy silniki :-) kazdy!

Silniki tego samego typu (ale tylko 2) posiadaly rowniez wloskie KT's typ 500 -- 4 i 5 serii
w te same silniki wyposazone zostaly wloskie KT's, oparte na niemieckim typie S-2/ORJEN : MS seia 1 i 2 ale z drugiej tylko 8 pierwszych??!!, pozostale otrzymaly Typ ASM 185
Ch.