Eskortowce
Bridgewater (1929)
1045 t; 81,1x10,4x3,7 m; 2000KM=16,5 w.; 2x102 AA, 4x13 AA (późn. dod. 2—4x20AA), bg; 100 l:
BRIDGEWATER
SANDWICH
Hastings (1930)
1045 t; 81,1x10,4x3,7 m; 2000KM=16,5 w.; 2x102 AA, 4x13 AA (późn. dod. 2—4x20AA), bg; 100 l:
FOLKESTONE (1045 t)
HASTINGS (SM, 1x102)
PENZANCE (+24.8.40, na płd. od Gnen¬landii, ,,U 34”)
SCARBOROUGH (1045 t)
Shoreham (1931—1932)
1105 t; 85,7x10,7x3,3 m; 2000KM=16,5 w; 2x102, 4x47; 100 l;
BIDEFORD
FOWEY
ROCHESTER
SHOREHAM
jw., lecz (1932—1933) 1060 t,
DUNDEE (+15.9.40, na płn. zach. od Isl., ,,U 48”)
FALMOUTH (1x102)
MILFORD
WESTON
Hindustan (1930)
1190 t; 90,4x10,7x3,3; 2000KM=16,5 w.2x102, 4x47; 119 l;.
HINDUSTAN (ind.)
Grimsby i typ zbl.
I. (1934—1935)
990 t; 81,1x11x2,3 m; 2000km=16 w.; 2x120, 1x76 AA, 4x13 AA (późn. dod. 2—4x20AA), bg; 100 l;
DEPTFORD
GRIMSBY (+25.5.41, rej. Tobruku, wł. sam.)
LEITH
LONDONDERRY
LOWESTOFT
WELLINGTON
II. (1935)
1190 t; 90,4x10,8x2,7 m; 16,5 w.; 2x120, 4x13 AA ; 119 l; itd. jak I.
INDUS (ind.; +6.4.42, zat. Aczab, Bir¬ma, jap. sam. L ,,Akagi”, Hiryu”, ,,So¬ryu”, ,,Shokaku” i ,,Zuikaku”)
III. (1936)
990 t; 81,1x11x2,3 m; 16 w.; 4x102 AA, 4x13 AA itd. jak I.
FLEETWOOD
ABERDEEN jw. lecz 2x102 AA
IV. (Au., 1936)
1060 t; 81,17x17 m; 16,5 w.: 3x102AA, późn. jak I.
SWAN (au.)
YARRA (au.; +4.3.42, na płd. od Jawy, jap. KR i N)
jw. lecz (Au., 1940) 2200km, 3x102 AA, 4x13 AA itd. jak I.
PARRAMATTA (au.; +28.11.41, Bardii, ,,U 559”)
WARREGO (au.)
Bittern
I. (1935)
1085 t; 86x11,3x2,5 m; 3300KM=18,7 w.; 2x120, 4x13 AA (późn. dod. 1x76 AA, 2x20 AA,4x13 AA), bg; 156 l;
ENCHANTRESS
II. (1936—1938)
1190 t; 86x11,3x2,5 m; 3300KM=18,7 w.; 6x102AA, 4x13 AA, bg; 128 l;
BITTERN (+30.4.40, koło, Namsos, Norw., nm. sam.)
STORK (późn.: 2x102 AA jeż, dod. 4z20 AA)
Egret (1938—1939)
1250 t; 89,2x11,47x2,5 m; 3600KM=19,2 w.; 8x102 AA, 4x13 AA, bg; 188 l;
AUCKLAND (+24.6.41, rej. Tobruku, wł. sam.)
EGRET (+27.8.43, na płn. zach. od przyl. Ortegal, Hiszp., nm. Sam.)
PELICAN (późn. 2x102 AA 4x40 AA)
Black Swan (1939—1941)
1300 t; 91,3x11,4x(2,6) m; 4300KM=19,7 w.; 6x102 AA, 4x40 AA, 4x13 AA, 4 mbg, 2 wbg; 180 l;
BLACK SWAN
ERNE
FLAMINGO
IBIS (+10.11.42, na pin. od Algieru, wi. sam.)
Modyfikowany Bittern (1939-42)
1300-1340 t; 89,1x11,4x3,3 m; 3600KM=19 w; 6x102AA, 4x40AA, 4x13AA; 4 mbg; 2 wbg; 195 l;
JUMNA (ind.; bez 40 AA)
SUTLEJ (ind.; jw.)
GODAVARI (ind)
NARBADA (ind)
Modyfikowany Blach Swen (1942—1943)
1300 t-1490 t; 91,3x11,7x3,4 m; 4300KM=19,7 w; 6x102 AA, 12x20 AA lub 8—12x20-—40 AA, 4 mbg, 2 wbg jeż; 192 l;
ALACRITY
AMETHYST
CAUVERY (ind.)
CHANTICLEER (=18.11.42, na zach. od Port., ,,U 238”; 31.12.43 hulk LUSITANIA)
CRANE
CYGNET
HART
HIND
KISTNA (ind.)
KITE (+21.8.44, M. Grenlandzkie, ,,U 344)
LAPWING (+20.3.45, na płn. od Płw. Kolskiego, ,,U 716”)
LARK (=17.2.45, rej. Płw. Kolskiego, ,,U 968”, b= koło Murmanska)
MAGPIE
MERMAID
OPOSSUM
PEACOCK
PHEASANT
REDPOLE
STARLING
WHIMBREL
WILD GOOSE
WOODCOCK
WOODPECKER (=20.2.44, Atl. ,,U 764”, +27.2.44)
WREN
Ex am Champlain (USA 1928—1932;L—L 1941)
1662 t; 76,2x12,8x3,9 m; 3350KM=17 w.; 1x127, 2—3x76 AA, 2—4x20 AA; 97 l;
BANFF (30.4.41 eks am. ,,Saranac” /CGC 52)
CULVER (jw. eks am. ,,Mendota”/CGC 49; +31.1.42, Atl. Płn., ,,U 105”)
FISHGUARD (jw. eks am. ,,Tahoe” /CGC 47)
GORLESTON (31.5.41 eks am. ,,Itasca”/CGC 50; bez 76 AA, 10x13 AA)
HARTLAND (30.4.41 eks am. ,,Pont¬chartrain”/CGC 46; +8.11.42, Oran, fr.N ,,Typhon” i art. nadb.)
LANDGUARD (20.5.41 eks am. ,,Sho¬shone”ICGC 53)
LULWORTH (2.5.41 eks am. ,,Chelan”/ CGC 45)
SENNEN (12.5.41 eks am. ,,Champlain”/ CGC 48)
TOTLAND (jw. eks am. ,,Cayuga”t /CGC 54)
WALNEY (jw. eks am. ,,Sebago”/CGC 51; +8.11.42, Oran, fr. N ,,Epervier” i ,,Tramontane”)
Ex am. ,,Evarts”
1140 t; 88,2x10,7x2,5 m; 5870KM=21 w.; 3x76 AA, 2x40 AA, 10x20 AA, 2 wbg, 8 mbg, jeż; 156 l;
BAYNTUN (eks am. BDE 1; 22.8.45 USA)
BAZELY (eks am. BDE 2; 20.8.45 USA)
BERRY (eks am. BDE 3)
BLACKWOOD (eks am. BDE 4; +15.6.44, La Manche, ,,U 764”)
BURGESS (eks am. BDE 12)
CAPEL (eks am. ,,Wintle”/DE 266; +26.12.44, rej. Cherbourga, ,,U 486”)
COOKE (eks am. ,,Dempsey”/DE 267)
DACRES (eks am. ,,Duffy”/DE 268)
DOMETT (eks am. ,,Eisner”/DE 269)
DRURY (eks ,,Cockburn”, eks am. BDE46, 20.8.45 USA)
FOLEY (eks am. ,,Gilette”/DE 270,22.8.45 USA)
GARDINER (eks am. ,,O’Toole”/DE 274)
GARLIES (eks am. ,,Fleming”/DE 271,20.8.45 USA)
GOODALL (eks am. ,,Reybold”IDE 275, +29.4.45, M. Barentsa, ,,U 968”)
GOODSON (eks am. ,,George”/DE 276,=25.6.44, rej. Cherbourga)
GORE (eks am. ,,Herzog”/DE 277)
GOULD (eks am. ,,Lovering”/DE 272, +1.3.44, na płn. od Azorów, ,,U 358”)
GRINDALL (eks am. ,,Sanders”/DE 273, 20.8.45 USA)
HOSTE (eks ,,Mitchell”, eks am. DE521, 22.8.45 USA)
INGLIS (eks am. DE 525)
INMAN (eks am. DE 526)
KEATS (eks am. ,,Tisdale”IDE 278)
KEMPTHORNE (eks am. ,,Trumpe¬ter”/DE 279, 20.8.45 USA)
KINGSMILL (eks am. DE 280, 22.8.45 USA)
LAWFORD (eks am. DE 516, +8.6.44, rej. Normandii, nm. sam.)
LAWSON (eks am. DE 518)
LORING (eks am. DE 520)
LOUIS (eks am. DE 517)
MANNERS (eks am. DE 523, = 26.1.45)
MOORSOM (eks am. DE 522).
MOUNSEY (eks am. DE 524)
PASLEY (eks .,Lindsay”, eks am. DE 519, 20.8.45 USA)
Ex am. Buckley
1400 t; 93,x/11,2x3 m; 12200KM=23,7 w.; 3x76AA, 2—3x40 AA, 8—10x20 AA, 186l; jw.
AFFLECK (eks am. ,,Oswald”/DE 71,=27.12.44,wyc., 1.9.45 nom. USA)
AYLMER (eks am. ,,Harmon”/DE 72)
BALFOUR (eks am. ,,McAnn”/DE 73)
BENTINCK (eks am. ,,Bull”IDE 52)
BENTLEY (eks am. ,,Ebert”/DE 74)
BICKERTON (eks am. ,,Eisele”IDE 75,=22.8.44,M. Barentsa, ,,U 354”, s+22.8.44, br. N ,,Vigilant”)
BLIGH (eks am. ,,Liddle”/DE 76)
BRAITUWAITE (eks am. ,,Straub”/DE77)
BULLEN (eks am. DE 78, +6.12.44, na płn. zach. od Szkocji, ,,U 775”)
BYARD (eks am. ,,Donaldson”/DE 55)
BYRON (eks am. DE 79)
CALDER (eks am. DE 58)
CONN (eks am. DE 80)
COSBY (eks ,,Reeves”, eks am. DE 94)
COTTON (eks am. DE 81)
CRANSTOUN (eks am. DE 82)
CUBITT (eks am. DE 83)
CURZON (eks am. DE 84)
DAKINS (eks am. DE 85, = 25.12.44,)
DEANE (eks am, DE 86)
DUCKWORTH (eks am. ,,Gary”IDE 61)
DUFF (eks am. ,,Lamons”/DE 64, = 30.11.44, wyc., 22.8.44 USA)
EKINS (eks am. DE 87, = 16.4.45, mina,§wyc. 6.45 nom. USA)
ESSINGTON (eks am. DE 67)
FITZROY (eks am. DE 88)
HALSTEAD (eks am. ,,Reynolds”/DE 91, =11.6.44, torp., wyc.)
HARGOOD (eks am. DE 573)
HOLMES (eks am. DE 572)
HOTHAM (eks am. DE 574)
NARBROUGH (eks am. DE 569)
REDMILL (eks am. DE 89, =27.4.45, torp., wyc.)
RETALLICK (eks am. DE 90)
RIOU (eks am. DE 92)
ROWLEY (eks am. DE 95)
RUPERT (eks am. DE 96)
RUTHERFORD (eks am. DE 93)
SEYMOUR (eks am. DE 98)
SPRAGGE (eks am. DE 563)
STAYNER (eks am. DE 564)
STOCKHAM (eks am. DE 97)
THORNBROUGH (eks am. DE 565)
TROLLOPE (eks am. DE 566,= 6.7.44, rej. Normandii, nm. KT; wyc.)
TYLER (eks am. DE 567)
WALDEGRAVE (eks am. DE 570)
WHITAKER (eks am. DE 571, =1.11.44, na płn. od Irl., ,,U 483”; wyc., 3.45 nom. USA)
Fregaty
River
I. (1942—1944)
1460 t; 91,8x11,1x2,7 m; 5500KM=20 w.; 2x102, 4—10x20 AA, 2 wbg, 4 mbg, cz.jeż; 140 l;
AIRE
ANNAN (13.6.44 kan., 21.6.45 WBr.)
AVON
AWE
BALLINDERRY
BANN
CAM (z=10.6.44, Bisk., nast. Wyc.)
CHELMER
DART
DERG
DEVERON 1945 ind. DHANUSH
DOVEY (10.42 eks ,,Lambourne”)
ETTRICK (29.1.44 kan., 30.5.45 WBr.)
EXE
FAL
GLENARM 1.2.44 STRULE (25.9.44 fr. ,,Croix de Lorraine”)
HALLADALE
HELFORD
HELMSDALE
ITCHEN (+22.9.43, Atl. Pin., ,,U 666”)
JED
KALE
LAGAN (=20.9.43, Atl., ,,U 270”)
LOCHY
MEON
MONNOW ( kan., 11.6.45 WBr.)
MOURNE (+15.6.44, La Manche, ,,U 767”)
MOYOLA (15.10.44 fr. ,,Tonkinois”)
NADDER 1944 ind. SHAMSHER
NENE (6.4.44 kan., 11.6.45 WBr.)
NESS
NITH
ODZANI
PLYM
RIBBLE (6.43 eks ,,Duddon”, 24.7.44 kan., 11.6.45 WBr.)
ROTHER
SPEY
SWALE
TAFF
TAVY
TAY
TEES
TEME (=29.3.45, rej. Falmouth, ,,U 246”, wyc. 1945)
TEST
TEVIOT (6.45 pa.)
TORRIDGE (1944 fr. ,,Surprise”)
TOWY
TRENT
TWEED (+7.1.44, na płn. zach. od Irl., ,,U 305”)
USK
WAVENEY
WEAR
WINDRUSII
WYE (2.44 fr. ,,La Découver¬)
II. (Kanada, 1943, am. L—L) 1445 t; jw.
BARLE
CUCKMERE
EVENLODE
FINDHORN
INVER
LOSSIE
PARRET
SHIEL
III. (Kanada, 1943—1944) jw. lecz * 2x102 AA, 1x76 AA, 6x20 AA, bg, jeż
ANTIGONISH (kan.*)
BEACON HILL (kan.)
BUCKINGHAM (kan., 6.44 eks ,,Royal Mount”)
CAP DE LA MADELEINE (kan.)
CAPE BRETON (kan.)
CAPILANO (kan.)
CARLPLACE (kan.)
CHARLOTTETOWN (kan.)
CHEBOGUE (kan., =4.10.44, rej. Swan¬sea, ,,U 1227” +11.10.44)
COATICOCK (kan.)
DUNVER (kan., 1942 eks ,,Verdun of Canada”)
EASTVIEW (kan.)
FORT ERIE (kan., 3.44 eks ,,La Tuque”)
GLACEBAY (kan., eks ,,Lauzon”)
GROU (kan.)
HALLOWELL (kan.)
INCHARRAN (kan.)
JOLIETTE (kan.)
JONQUIERE (kan.)
KIRKLAND LAKE (kan., Jerome”)
KOKANEE * (kan.)
LA HULLOISE * (kan.)
LANARK (kan.)
LASALLE (kan.)
LAUZON (kan., eks ,,Glace Bay”)
LEVIS (kan.)
LONGUEUIL (kan.)
MAGOG (kan.)
MATANE (kan., 1942 eks ,,Stormont”)
MONTREAL (kan.)
NEW GLASGOW (kan.)
NEW WATERFORD (kan.)
ORKNEY (kan.)
OUTREMONT (kan.)
PENETANG (kan., 1944 eks ,,Rouyn”)
PORT COLBORNE (kan.)
POUNDMAKER (kan.)
PRESTONIAN (kan.)
PRINCE RUPERT (kan.)
ROYAL MOUNT (kan., 6.44 eks ,,Alvington”)
RUNNYMEDE (kan.)
SEA CLIFF (kan.)
SPRINGHILL (kan.)
ST. CATHERINES (kan.)
STE. THERESE (kan.)
STETTLER (kan.)
ST. JOHN (kan.)
STONETOWN (kan.)
STORMONT (kan.)
ST. PIERRE (kan.)
STRATHADAM (kan.)
ST. STEPHEN (kan.)
SUSSEXVALE (kan., 1944 eks ,,Valdo¬nan”)
SWANSEA * (kan.)
THETFORD MINES (kan.)
TORONTO (kan., 1943 eks ,,Giffard”)
VALLEYFIELD (kan.; +7.5.44, Atl. Płn., ,,U 548”)
VICTORIAVILLE (kan.)
WASKESIU (kan.)
WENTWORTH (kan.)
IV. (Australia, 1943—1945) 1420 t; jw. lecz 2x102, 6—20x13 AA
BARCOO (au.)
BURDEKIN (au.)
DIAMANTINA (au.)
GASCOYNE (au.)
HAWKESBURY (au.)
LACHLAN (au.)
Colony; ex am. ,,Tacoma” (USA, 1943—1944, am. L—L)
1509 t; 92,7x11,4x3,7 m; 5500KM=20 w.; 3x76 AA, 4x40 AA, 2x20 AA, bg; 176-190 l;
ANGUILLA (eks ,,Hallowell”, eks am. PF 72)
ANTIGUA (eks ,,Hammond”, eks am. PF 73)
ASCENSION (eks ,,Hargood”, eks am. PF 74)
BAHAMAS (eks ,,Hotham”, eks am. PF 75)
BARBADOS (eks ,,Halstead”, eks am. PF 76)
CAICOS (eks ,,Hannam”, eks am. PF 77)
CAYMAN (eks ,,Harland”, eks am. PF 78)
DOMINICA (eks ,,Hannam”, eks am. PF 79)
LABUAN (eks ,,Gold Coast”, eks ,,Har¬vey”, eks am. PF 80)
MONTSERRAT (eks ,,Honnby”, eks am. PF 82)
NYASALAND (eks ,,Hoste”, eks am. PF 83)
PAPUA (eks ,,Howett”, eks am. PF 84)
PERIM (eks ,,Sierra Leone”, eks ,,Phillimore”, eks am. PF 89)
PITCAIRN (eks ,,Pilford”, eks am. PF 85)
SARAWAK (eks ,,Patton”, eks am. PF 87)
SEYCHELLES (eks ,,Pearl”, eks am. PF 88)
SOMALILAND (eks ,,Popham”, eks am. PF 90)
ST. HELENA (eks ,,Pasley”, eks am. PF 86)
TOBAGO (eks ,,Hong Kong”, eks ,,Holmes”, eks am. PF 81)
TORTOLA (eks ,,Peyton”, eks am. PF 91)
ZANZIBAR (eks ,,Prowse”, eks am. PF 92)
Loch/Bay
I. (1944—1945)
1435 t; 93,6x11,7x2,7 m; 5500KM=19,5w.; 1x102, 4x40 AA, 6x20 AA, 2 squid, bg; 114 l;
GOOD HOPE (pa. 1944 eks br. ,,Loch Boisdale”)
LOCH ACHANALT
LOCH ACHRAY
LOCH ALVIE
LOCH CRAGGIE
LOCH DUNVEGAN
LOCH ECK
LOCH FADA
LOCH GLENDHU
LOCH GORM
LOCH INSH
LOCH KATRINE
LOCH KILLIN
LOCH KILLISPORT
LOCH LOMOND
LOCH MORE
LOCH MORLICH
LOCH QUOICH
LOCH RUTHVEN
LOCH SCAVAIG
LOCH SHIN
LOCH TARBERT
LOCH TRALAIG
NATAL (pa., 1944 eks br. ,,Loch Cree”)
TRANSVAAL (pa., 1944 eks br. ,,Loch And”)
jw. lecz uk. jako JP (1944—1945)
DERBY HAVEN (eks ,,Loch Assynt”, got. 8.45)
II. (1945)
1600 t; 93,6x11,7x2,9 m;5500KM=19,5 w.; 4x102 AA, 4x40 AA, 4x20 AA, jeż, bg; 157 l;
BIGBURY BAY (1944 eks ,,Loch Carloway”)
CARDIGAN BAY (1944 eks ,,Loch Lax¬fond”)
ST. AUSTELL BAY (1944 eks ,,Loch Lydoch”)
ST. BRIDES BAY
WHITESAND BAY
WIDEMOUTH BAY
VERYAN BAY
Brytyjska Wspólnota Narodów E-FR
Moderator: jareksk
Brytyjska Wspólnota Narodów E-FR
Fax et tuba