Niemcy OP-duże

Spisy flot, statystyki, dane taktyczno-techniczne itd. itp.

Moderator: jareksk

Awatar użytkownika
jareksk
Posty: 1678
Rejestracja: 2004-01-14, 18:59
Lokalizacja: Warszawa

Niemcy OP-duże

Post autor: jareksk »

Okręty podwodne

Duże okręty podwodne

“IX A” (1938—1939)
1032/1153 t; 76,5x6,5x4,7 m; 2200/500KM; 18,2/7,7 w., 8100 Mm-12 w./65 Mm-4 w.; 1x105, 1x37 AA, 1x20 AA (od 1944 tylko 1x37 AA i 4x20 AA), 6 rt 533; 48 l;

U 37 (s+ 8.5.45, Zat. Flensburska, rej. Sanderburga)
U 38 (s+5.5.45, Wesermünde)
U 39 (+14.9.39, na płn. zach. od Irl.., br. N ,,Faulknor”, ,,Foxhound” I ,,Fure¬drake”)
U 40 (+13.10.39, La Manche, miny)
U 41 (+5.2.40, na płd. od Irl., br. N ,,Antelope”)
U 42 (+13.10.39, na płd. zach. od Irl., br. N ,,Irnogen” i ,,Ilex”)
U 43 (+30.7.43, na płd. zach. ad Azorów, am. sam. LE ,,Santee”)
U 44 (+20.3.40, na płn, od Szetlandôw, br. N ,,Fortune”)

„IX B” (1939—1940)
1051/1178 t; 76,5x6,8x4,7 m; 2200/500KM; 18,2/7,3 w.jak „IXA“.

U 64 (+13.4.40, rej. Narviku, sam. br. P ,,Warspite”)
U 65 (+28.4.41, na płd. wsch. od Isl., br.K ,,Gladiolus”)
U 103 (wyc. 1.44—3.45; +15.4.45, Kilania, sam.)
U 104 (+21.11.40, na płn. zach. od Irl. ., br. K ,,Rhododendron”)
U 105 (+2.6.43, rej. Dakaru, fr. sam.)
U 106 (+2.8.43, na płn. zach. od przyi. Ortegal, br. sam.)
U 107 (+18.8.44, na zach. od La Rochelle, br. sam.)
U 108 (+11.4.44, Szczecin, am. sam.; późn. podn., wyc. 17.7.44; s+24.4.45)
U 109 (+7.5.43, Bisk., au. sam.)
U 110 (9.5.41, na wsch. ad przyl. Farvel, Grenl., zd. przez br. K ,,Aubrietia”,N ,,Bulldog” i ,,Braadwater”; +10.5.41 na holu N ,,Bulldog”)
U 111 (+4.10.41, na płd. zach. od Tene¬ryfy, Wyspy Kanaryjskie, br. Dp,,Lady Shirley”)
U 122 (eks ,,U 66”; + po 22.6.40, na trasie Kanał Północny — Zat. Bisk. zaginął)
U 123 (eks ,,U 67”; wyc. 17.6.44; s+ 18.8.44, Larient; późn. podn. przez Fr.: —* ,,Blaison”)
U 124 (eks ,,U 68”; +2.4.43, na zach. od Porte, Port., br. K ,,Stonecrap” i E ,,Black Swan”)

III. (Typ IX C) (1940—1942)
1120/1232 t; 76,8x6,8x4,7 m; 2200/500KM; 18,3/7,3 w.; jw..

U 66 (eks ,,U 122”; +6.5.44, na zach. od Wysp Zielanego Przy1ądka, am. E ,,Buckley” i sam. LE ,,Black Island”)
U 67 (eks ,,U 123”; +16.7.43, śr. cz. Atl. am. sam. LE ,,Core”)
U 68 (eks ,,U 124”; +10.4.44, na płn. zach.od Madery, am. sam. LE ,,Guadal¬canal”)
U 125 (+6.5.43, na wsch. od N. Fund¬lahdii, br. N ,,Oribi”, tar. i K ,,Snowf lake”, art.)
U 126 (+3.7.43, Bisk., br. sam.)
U 127 (+15.12.41, na zach. od Gibraltaru, au. N ,,Nestor”)
U 128 (+17.5.43, na płd. od Recife, Braz., am. N ,,Moffett”, ,,Jouett” i wsam.)
U 129 (wyc. 4.7.44; s+l8.8.44, Lorient)
U 130 (+12.3.43, na zach. od Azorów, am. N ,,Champlin”)
U 131 (+17.12.41, na płn. wsch. od Ma¬dery, br. N ,,Exmoar”, ,,Blankney”, ,,Stanley”, K ,,Pentstemon”, E ,,Stork” i sam. LE ,,Audacity”)
U 153 (+13.7.42, M. Karaibskie, rej. Co¬lon, Panama, am. N ,,Lansdowne”)
U 154 (+3.7.44, na zach. ad Madery, am. E ,,Inch” I ,,Frast”)
U 155 (+ O.D.)
U 156 (+8.3.43, na wsch. od Barbados, am. sam.)
U 157 (+13.6.42, rej. Hawany, Kuba, am. DS ,,Thetis”)
U 158 (+30.6.42, na zach. od Bermudów, am. sam.)
U159 (+15.7.43, na płd. od Haiti, am. sam.)
U 160 (+14.7.43, na płd. od Azorów, am. sam. LE ,,Santee”)
U 161 (+27.9.43, rej. Salvador, Braz., am. sam.)
U 162 (+3.9.42, rej. Trynidadu, br N ,,Vimy”, ,,Pathfinder” i ,,Quentin”)
U 163 (+ po 15.3.43, Bisk., miny? lub ?!21.3.43, Bisk., am. OP ,,Herning”)
U 164 (+6.1.43, na płn. zach. od Recife, Braz., am. sam.)
U 165 (+27.9.42, Bisk., miny)
U 166 (+1.8.42, Zat. Meksykańska, rej. Nowega Orleanu, am. sam.)
U 171 (+9.10.42, rej. Lenient, miny)
U 172 (+12.12.43, na zach. od Wysp Na¬naryjskich, am. sam. LE ,,Bogue”, am. N ,,George E. Badger”, ,,Dupont”, ,,Clemson” i ,,George W. Ingram”)
U 173 (+16.11.42, rej. Casablanki, am. N ,,Woalsey”, ,,Swanson” i ,,Quick”)
U 174 (+27.4.43, na płd. od N. Fundl., sam.)
U 175 (+17.4.43, na pld. zach. od Irl.., am. E ,,Spencer”)
U 176 (+15.5.43, Cieśn. Flarydzka, am. sam. i kub. DS ,,CS 13”)
U 501 (+10.9.41, Cieśn. Duńska, kan. K ,,Moosejaw” i ,,Chambly”)
U 502 (+5.7.42, na zach, ad La Rochelle, br. sam.)
U 503 (+15.3.42, na płd. wsch. od N.Fundlandii, am. sam.)
U 504 (+30.7.43, Bisk., br. E ,,Kite”, ,,Waodpecker”, ,,Wren” i ,,Wild Goo¬se”)
U 505 (=4.6.44, na płn. zach. od Daka¬ru, am. E ,,Pillsbury” i sam. LE,,Guadalcanal”, zd. i na holu do USA)
U 506 (+12.7.43, na zach. od Viga, am. sam.)
U 507 (+13.1.43, na płn. zach. od Natalu, Braz., am. sam.)
U 508 (+12.11.43, na płn, od przyl. Orte¬gal, am. sam.)
U 509 (+15.7.43, na płn. zach. od Madery, am. sam. LE ,,Santee”)
U 510 (8.5.45, St. Nazaire, kapitulacja)
U 511 (16.9.43  jap. ,,Ro 500”)
U 512 (+2.10.42, rej. Cayenne, Gujana, am. sam.)
U 513 (+19.7.43, na wsch. ad Florianopo¬us, Braz., am. sam.)
U 514 (+8.7.43, na płn. wsch. ad Fmi¬sterre, br. sam.)
U 515 (+9.4.44, na płn, od Madery, am. sam. LE ,,Guadalcanal”, am. E ,,Po¬pe”, ,,Pillsbury”, ,,Chatelain” i ,,Flaherty”)
U 516 (+O.D.)
U 517 (+21.11.42, na płd. zach. od Irl., sam. br. L ,,Victonious”)
U 518 (+22.4.45, na płn. zach. od Azaorów, am. E ,,Carter” i ,,Neal A. Scott”)
U 519 (+10.2.43, na pld. zach. od Irl., am. sam.)
U 520 (+30.10.42, na wsch. od N. Fund¬landii, br. sam.)
U 521 (+2.6.43, na płd. wsch. od Balti¬more, USA, am. DS ,,PC 565”)
U 522 (+23.2.43, na płd. zach. od Ma¬dery, br. E ,,Tatland”) -
U 523 (+25.8.43, na zach. od Vigo, Hiszp., br. N ,,Wanderer” i K ,,Wallflawer”)
U 524 (+22.3.43, od płd. od Madery, am. sam.)

IV. (Typ IX C/40) (1942—1944)
1144/1257 t; 768/6,974,7 in; 2200/500KM; 18,3/7,3 w.; jw.

U 167 (=6.4.43, rej. Wysp Kanaryjskich, br. sam. S+)
U 168 (+5/6.10.44, M. Jawajskie, hol. OP Zaawdvis”)
U 169 ( +27.03.43 na płd. od Isl., br. sam.)
U 170 (+O.D.)
U 183 (23.04.45 M. Jawajskie am. OP „Besugo”)
U 184 ( +20.11.42 śr. Cz. Atl. Płn. Norw. K „Potentilla”)
U 185 (+24.08.43 na płd. zach. od Azo¬rów. sam. LE ,,Core”)
U 186 (+12.5.43, na płn, od Azorów, br. N „Hesperus”)
U 187 (+4.2.43, Atl. Płn., br. N ,,Vimy” i „Beverley”)
U 188 (st 20.8.44, Bordeaux)
U 189 (+23.4.43, na wsch. od przyl. Farvel br. sam.)
U 190 (Kan. +)
U 191 (+3.4.43, na płd. wsch. od przyl. Farvel, Grenl., br, N ,,Hesperus”)
U 192 (+5.5.43, na płd. od przyl, Farvel, K ,,Pink”)
U 193 (+28.4.44, na zach. od Nantes, br. sam)
U 194 (+24.6.43 na płd, od Isl., br. sam.)
U 525 ( 11.8.43 na płn. zach. od Azarów, am. sam. LE ,,Card”)
U 526 (+14.4.43, rej. Lorient, miny)
U 527 (+23.7.43, na płd. od Azarów, am. sam. LE ,,Bogue”)
U 528 (+11.5.43, na płd. zach. od Irl., br. E ,,Fleetwaod” i sam.)
U 529 (+15.2.43 śr.cz. Atl.Płn. br.sam.)
U 530 (10.7.45, Mar del Plata, Arg., ka¬pitulacja)
U 531 (+6.5.43, na płn. wsch. od N. Funlandii, br. N ,,Vidette”)
U 532 (+O.D.)
U 533 (+16.10.43, zat. Oman, br. sam.)
U 534 (+5.5.45, Kattegat, br. sam.)
U 535 (+6.7.43, na płn. wsch, od przyl. Finisterre, br. Sam.)
U 536 (+20.11.43, na płn. wsch, od Azo¬rów, br. F ,,Nene”, K ,,Snowberry”, kan. K ,,Calgary”)
U 537 (+9.11.44, M. Jawajskie, na wsch. od Surabai, am. OP ,,Flounder”)
U 538 (+21.11.43, na płd. zach. od Irl., br. E ,,Foiey” i ,,Crane’)
U 539 (+O.D.)
U 540 (+17.10.43, an wsch. ad przyl. Farrve1, am. Sam.)
U 541 (+O.D.)
U 542 ( +28.11.43 na płn, od Madery, br. sam.)
U 543 (+2.7.44, na płd. zach. od Tene¬ryfy,WyspyKanaryjskie am. sam. )
U 544 (+16.1.44, na płn. zach. od Azorów, am. sam LE „Guada1canal”)
U 545 (+10.2.44 na zach. od Hebrydów, br.sam.)
U 546 (+24.4.45, na płn. zach. od Azorów,am. E ,,Flaherty, ,,Neunzer”, ,,Chate¬lain”, ,,Vaninn”, ,,Hubbard”, ,,Jansen”, ,,Pillsbury” i ,,Keith”)
U 547 (=8.44, Żyronda, mina; wyc. 31.12.44)
U 548 (+30.4.45, rej. przyl. Hatteras, USA, am. E ,,Coffman”, ,,Bostwick”, ,,Thomns” i F ,,Natchez”)
U 549 (+29.5.44, na płd. zach. od Made¬ry, am, E ,,Eugeae E. Elmore” i ,,Ahrens”)
U 550 (+16.4.44, na wsch. od Nowego Jorku, am, E ,,Gandy”, ,,Joyce” I ,,Peterson”)
U 801 (+17.3.44, na zach. od Wysp Zie¬lonego Przylądka, am. E. ,,Carry”, ,,Branstejn” i sam. E ,,Block Island”)
U 802 (+O.D.)
U 803 (+27.4.44, rej. Świnoujścia, miny; późn. podn., wyc. 9.8.44)
U 804 (+9.4.45, Kattegat, br. sam.)
U 805 (USA,)
U 806 (+O.D.)
U 841 (+17.10.43, na wsch. od przyl. Farvel, Grenl., br. E ,,Byard”)
U 842 (+6.11.43, zach. cz. Atl. Płn., br. E ,,Starling” i ,,Wild Goose”)
U 843 (+9.4.45, Kattegat, br. sam.)
U 844 (+16.10.43, na płd. zach. od IsI., b. sam.)
U 845 (+10.3.44, śr. cz. Atl. Płn., br. N ,,Farester”, kan. N ,,St. Laurent”, F ,,Swansea” i K ,,Owen Sound”)
U 846 (+4.5.44, na płn, od przyl, Orte¬gal, Hiszp., kan. sam.)
U 853 (+6.5.45, na wsch. od Nowego Jor¬ku, am. F ,,Moberly” i E ,,Atherton”)
U 854 (+4.2.44, na płn, od Świnoujścia, mina)
U 855 (+24.9.44, na zach. od Bergen, br. sam.)
U 856 (+7.4.44, na płd. wsch. od Nowej Szkocji, am. N ,,Chnmplin” i E ,,Hu¬se”)
U 857 (+7.4.45, na wsch. od Bostonu,USA, am. E ,,Gustafson”)
U858 ( USA,)
U 865 (+19.9.44, na płn. zach. od Bergen, br. sam.)
U 866 (+18.3.45, na płn. wsch. od Bosto¬nu, USA, am, E ,,Lowe”, ,,Menges”, ,,Pnide” i ,,Mosley”)
U 867 (+19.9.44, na płn, zach. od Bergen, br. sam.)
U 868 (+O.D,)
U 869 (+28.2.45, rej. Rabatu, Maroko, am. E ,,Fowler” i fr. DS ,,L Indis¬cret”)
U 870 (+30.3.45, am. sam.)
U 877 (+27.12.44, na płn. zach. ad Azo¬rów, kan. F ,,St. Thomas”)
U 878 (+10.4.45, na zach. od St. Nazaire, br. N ,,Vanquisher” i K ,,Tintngel Castle”)
U 879 (+19.4.45, na płd. wsch. od Nowej Szkocji, am. E ,,Buckley” i N ,,Reu¬ben James”)
U 880 (+16.4.45, na płn. zach. od Azo¬rów, am. E ,,Stanton” i ,,Frost”)
U 881 (+6.5.45, na płd. wsch. od Nowej Funlandii, am. E ,,Farquhar”)
U 889 ( Kan.)
U 1221 (+3.4.45, Kilonia, am. sam.)
U 1222 (+11.7.44, na zach. od La Ro¬chelle, br. sam.)
U 1223 (+28.4.45, Wesermunde, br.sam.)
U 1224 (15.2.44 jap. ,,Ro 501”+)
U 1225 (+24.6.44, na płn, ad Szetlandów, br. sam.)
U 1226 ( +10/11.44, Atl. Płn. zaginął)
U 1227 (=9/10.4.45, Kilania, br. sam., wyc.)
U 1228 (USA)
U 1229 (=20.8.44, na płd. wsch. od N. Fundlandii, am. sam. LE ,,Bogue”)
U 1230 (+O.D.)
U 1231 ( WBr., )
U 1232 (~ 3.2.45; 6.45WBr)
U 1233 (+. O.D.)
U 1234 (z+ 15.5.44, koło Gdyni; późn. padn., w sł. 17.10.44; s+ 5.5.45, Zat. Flensburska)
U 1235 (+15.4.45, na płn. zach. od Azorów, am. E ,,Stanton” i ,,Frost”)


“IX D 1” (1942)
1610/1799 ; 87,6x7,5x5,4 m; 1500/500KM; 20,8/6,9w.; /57 Mm-4 w.; 1x105, 1x37 AA, 1x20 AA, 6 rt 533; od 1943/1944:15,8/6,9 w.;1x37 AA, 14x20 AA1 bez rt; 252 t ladunku (ropa); 57 l;

U 180 (+22.8.44, na zach. od Bordeaux,mina)
U 195 ( .5.45jap. ,,I 506”)

„IX D2” (1942—1945)
1616/1804 t; 87,6/7,5/5,4 in; 2200/500KM; 19,2/6,9w.;1x105, 1x37 AA, 1x20 AA (od 1944 ty1ko 1x37 AA, 4x20 AA), 6 rt 533; 57 l;

U 177 (+6.2.44, na zach. od Wyspy Wniebowstapienlia, am. sam.)
U 178 (s+ 20.8.44, Bordeaux)
U 179 (+8.10.42, rej. Przyl. Dobrej Na¬dziei, br. N ,,Active”)
U 181 (.5.45jap. ,,I 501”)
U 182 (+16.5.43, na płn, od wysp Tristan du Cunhn, am. N ,,Mackenzie”)
U 196 (pocz. 2x105; + .11.44, cieśn. Sund, zagiął)
U 197 (+20.8.43, na płd. od Madagaska¬ru, br. sam.)
U 198 (+12.8.44, rej. Seszeli, br. F ,,Find¬horn” i ind. E ,,Godaverl”)
U 199 (+31.7.43, rej. Rio do Janeiro, braz. i am. sam.)
U 200 (+24.6.43, na płd. zach. od Isl., am. sam.)
U 847 (+27.8.43, Atl., M. Sargassowe, am. sam. LE ,,Card”)
U 848 (+5.11.43, na płd. zach. od Wyspy Wnjebowstąpienlia, am. sam.)
U 849 (+25.11.43, na wsch. od Wyspy Wniebawstąpienia, am. sam.)
U 850 (+20.12.43, na zach. od Madery, am. sam. LE ,,Bogue”)
U 851 (+ 3/4.44, na płd. wsch. od No¬wej Fundlandii, zaginął)
U 852 (=3.5.44, Zat. Adeńska, br. sam., s+)
U 859 (+23.9.44, cieśn. Malakka, br. OP ,,Trenchant”)
U 860 (+15.6.44, na płd. od Wyspy Św. Heleny, am. sam. LE ,,Solomans”)
U 861 (+O.D.)
U 862 ( .5.45jap. ,,I 502”)
U 863 (+29.9.44, na płn. wsch. od Recife, Braz., am. sam.)
U 864 (+9.2.45, na zach. ad Bergen, br. OP ,,Venturer”)
U 871 (+26.9.44, na płn. zach. od Azo¬rów, br. sam.)
U 872 (+29.7.44, Brema, am. sam.)
U 873 ( USA, §~?)
U 874 (+O.D.)
U 875 (+O.D.)
U 876 (+ 4.5.45, rej. Eckernföinde, zach. Bałtyk, br. sam.)
U 883 (+O.D.)


“X B” (1941—1944)
1763/2177 t; 89,8/9,2/4,7 in; 2100/550KM; 16,4/7 w.;1x105 (1943/1944 zdj.), 1x37 AA, 2  4x20 AA, 2 rt 533, 66 c. mm (późn.  ładunek); 52 l;

U 116 (+15?.10.42, Atl. Płn., zaginął)
U 117 (+7.8.43, na płn. zach. od Azorów, am. sam. LE ,,Card”)
U 118 (+12.6.43, na płd. zach. ad Azo¬rów, am. sam. LE ,,Bogue”)
U 119 (+24.6.43, Bisk., br. E ,,Stnrling”)
U 219 ( .5.45jap. ,,I 505”)
U 220 (+28.10.43, Atl. Płn., am. sam. LE ,,Block Island”)
U 233 (+5.7.44, na płn. wsch. od Nowej Szkocji, am. E ,,Bnker” i ,,Thomas”)
U 234 ( USA,)

“XIV” (1941—1943)
1688/1932 t; 67,1x9,4x6,5 m; 1400/375KM;14,4/6,2 w.;1x37 AA, 2x20AA; ladunek: 432 t ropy, 4 torpedy; 53l;

U 459 (+ 24.7.43 na płn. zach. od przyl. Ortegal; Hiszp. br. sam.)
U 460 (+ 4.10.43 na płn, od Azorów, am. Sam. LE „Card”)
U 461 (+ 30.7.43 na płn. zach. od przyl. Ortegal au sam.)
U 462 (+ 30.7.43 jw. lecz br. sam.)
U 463 (+ 15.5.43 na zach. od Ouessant, br.sam.)
U 464 (+ 20.08.42 na płd. wsch. od Isl., am.sam.)
U 487 (+ 13.7.43 na płn. zach. od Wysp Zielonego Przy1ądka, am. sam. LE „Core”)
U 488 (+ 26.4.44 na zach od Wysp Zielonego Przylądka , am. E „frost”, „Huse”, „Barber” i „Snowden”)¬
U 489 (+ 4.8.43 na zach. od Wysp Ow¬czych, kan.sam.)
U 490 (+ 11.6.44 na płn. zach. od Azo¬rów, am.E „Frost”, „Inch”, „Huse” i sam. LE ,,Croatan”)

„XXI”(1944—1945)
1621/1819 t; 76,7x6,6x6,2 in; 2000/2500KM; 15,6/17,2 w.; 4x20AA, 6rt 533; 57 l;

U 2501 (s+ 3,5.45, Hamburg)
U 2502 (+O,D.)¬
U 2503 (=3.5.45, Mały Bełt, br, sam., s+ 4.5.45)
U 2504 (s+ 3.5.45, Hamburg)
U 2505 (s+ 3.5.45, jw.)
U 2506 (+O.D.)
U 2507 (s+ 5.5.46, wsch. cz. Zat. Flensburskiej)
U 2508 (s+ 3.4.45, Kilonia)
U 2509 (+8.4.45, Hamburg, sam.)
U 2510 (s+ 3.5.45, Tinavemunde)
U 2511 (+O.D.)
U 2512 (s+ 3.5.45, Eckernförde)
U 2513 ( WBr.,)
U 2514 (+8.4.45, Hamburg, br. sam.)
U 2515 (? +17.1.45 lub +11.3.45, Ham¬burg, sam.)
U 2516 (+9.4.45, Kilonia?, sam.)
U 2517 (s+5.5.45, wsch. cz. Zat. Flen¬sburskiej)
U 2518 (WBr.)
U 2519 (s+ 3.5.45, Kilonia)
U 2520 (sf+3.5.45, jw.)
U 2521 (+4.5.45, płn. Kattegat, br. sam.)
U 2522 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska, rej. Gelting)
U 2523 (+17.1.45, Hamburg, am. sam.)
U 2524 (+17.1.45, Hamburg, sam.; późn. podn.; +3.5.45, płd. Kattegat, br. sam.)
U 2525 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska, rej. Gelting)
U 2526 (s+ 2.5,45, Travemunde)
U 2527 (s+ 2.5.45, jw.)
U 2528 (st+2.5.45, jw.)
U 2529 ( WBr.,)
U 2530 (+31.12.44, Hamburg, sam.; podn. 1.45; +20.2,45 lub +11.3.45, Hamburg, sam.)
U 2531 (s+ 2,5.45, Travemunde)
U 2532 (=31.12.44, Hamburg, w stoczni, sam., 18.1.45 w sl.; +8.4.45, Hamburg, sam.)
U 2533 (s+ 3.5.45, Travemunde)
U 2534 (+17.1.45, sam.; późn. podn., 3.45 w sł.; +6.5.45, na płd. od Göteborga, br. sam.)
U 2535 (s+ 2.5.45, Travemunde)
U 2536 (s+ 2.5.45, jw.)
U 2537 (=17.1.45, Hamburg, w stoczni, sam.; napr., w sł. 21.3.45; +8.4.45, Hamburg, sam.)
U 2538 (+9.5.45, koło Aero, Dania, mina)
U 2539 (s+ 3.5.45, Kilonin)
U 2540 (s+ 4.5.45, rej. Flensburga)
U 2541 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska, rej Gelting)
U 2542 (+3.4.45, Hamburg, am. sam.)
U 2543 (s+ 3.5.45, Kilonin)
U 2544 (s+ 5.5.45, na wsch. od Aarhus, Dania)
U 2545 (s+3.5.45, Kilonia)
U 2546 (s+ 3.5.45, jw.)
U 2548 (s+ 3.5.45, Kiloaia)
U 2551 (s+ 5.5.45, Flensburg)
U 2552 (s+ 3.5.45, Kilonia)
U 3001 (s+ 1.5.45, na płn. zach. od We¬sermünde)
U 3002 (s+ 2.5.45, Travemünde)
U 3003 (s+3.5.45, Kilonia)
U 3004 (s+ 2.5.45, Hamburg)
U 3005 (s+ 3.5.45, Kilonia)
U 3006 (s+ 1.5.45, Wilhelmshaven)
U 3007 (+24.2.45, Brema, am. sam.)
U 3008 (USA)
U 3009 (s+ 1.5.45, Wesermünde)
U 3010 (s+ 3.5.45, Kilonia)
U 3011 (s+ 3.5.45, Travemünde)
U 3012 (s+ 3.5.45, jw.)
U 3013 (s+ 3.5.45, jw.)
U 3014 (s+ 3.5.45, kaoł Neustadt)
U 3015 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska, rej. Gelting)
U 3016 (s+ 2.5.45, Travemunde)
U 3017 ( WBr.)
U 3018 (s+ 2.5.45, Travemünde)
U 3019 (s+ 2.4.45, jw.)
U 3020 (s+ 2.5.45, jw.)
U 3021 (s+2.5.45, jw.)
U 3022 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska, rej. Gelting)
U 3023 (s+ 3.5.45, Tinavemunde)
U 3024 (s+ 3.5.45, Neustadt)
U 3025 (s+ 3.5.45, Travemunde)
U 3026 (s+ 3.5.45, jw.)
U 3027 (s+ 3.5.45, jw.)
U 3028 (+3.5.45, Wielki Belt, sam.)
U 3029 (s+ 3.5.45, koło Kilonii)
U 3030 (+3.5.45, Mały Bełt, br. sam.)
U 3031 (s+ 3.5.45, Kilonia)
U 3032 (+3.5.45, Mały Bełt, br. sam.)
U 3033 (s+ 4.5.45, Zat. Flensburska)
U 3034 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska, rej. Gelting)
U 3035 ( WBr.)
U 3037 (s+ 3.5.45, Travemunde)
U 3038 (s+ 3.5.45, Kilonia)
U 3039 (s+ 3.5.45, jw.)
U 3040 (s+ 3.5.45, jw.)
U 3041 ( WBr)
U 3044 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska)
U 3501 (s+ 5.5.45, Wesermünde)
U 3502 (s+ 3.5.45, Hamburg)
U 3503 (s+ 8.5.45, Kattegat)
U 3504 (s+ 2.5.45, Wilhelmshaven)
U 3505 (+3.4.45, Hamburg, am. sam.)
U 3506 (s+ 2.5.45, Hamburg)
U 3507 (s+ 3.5.45, Travemflnde)
U 3508 (+4.3.45, Wilhelmshaven, sam.)
U 3509 (s+ 3.5.45, Kilonia)
U 3510 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska, rej. Gelting)
U 3511 (s+ 3.5.45, Trnvemünde)
U 3512 (+8.4.45, Hamburg, Sam.)
U 3513 (s+ 3.5.45, Travemünde)
U 3514 ( WBr.)
U 3515 (WBr.,)
U 3516 (s+ 2.5.45, Trnvemunde)
U 3517 (s+ 2.5.45, jw.)
U 3518 (s+ 3.5.45, Kilonia)
U 3519 (+2.3.45, kolo Waraemünde, br. mina)
U 3520 (+31.1.45, Zat, Kilańskn, mina)
U 3521 (+ 3.5.45, Travemünde)
U 3522 (s+ 2.5.45, jw.)
U 3523 (+5.5.45, na wsch. od Aarhus, Dania, br. sam.)
U 3524 (s+ 5.5.45, koło Flensburga)
U 3525 (=30?.4.45, zach. Baltyk, sam.; s+ 3.5.45, Kilonia)
U 3526 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska)
U 3527 (s+ 5.5.45, Wesermünde)
U 3528 (S+ 5.5.45, jw.)
U 3529 (s+ 5.5.45, Zat. Flensburska)
U 3530 (s+ 3.5.45, Kilonia)

Okręty zarekwirowane i zdobyte

I. (1939)
1128/1284 t; 86,7x6,8x4,1 m; 4600/1300KM; 18/8,4 w.; 1x105,2x20 AA, 6 rt 533; 47 l;

UA (bud. w Nm. dla Turcji, rekw. 1939, eks. tur. ,,Batiray”; wyc. .5.44, s+2.5.45, Neustadt/Halstein)

II. (WBr. 1939; 1940)
1770/2052 t; 89,3x7,7x5,2 m; 16/8,7 w.;1x102 ? ,6 rt 533

UB (eks br. ,,Seal”, zd. 5.5.40, OS; wyc. 1943; s+3.5.45, Kilonia)

III. (Wł. 1936; —)
155012060 t; 84,3x7,7x5,2 m; 4400/1800KM; 17,1/7,9 w.;2x120, 4x13 AA, 8 rt 533; 77 l;

(UIT 21) (eks wł. ,,Giuseppe Finzi”; s+ 25.8.44, Bordeaux)

IV. (Wł 1939; 1943)
1166/1484 t; , 76,1x7x4,5 x; 2500KM/1500KM;18/8 w.; 1x100, 4x13AA, 8 rt 533; 58 l;

UIT 22 (eks wł. ,,Alpino Bagnolini”; +11.3.44, na płd. od Przyl. Dobrej Na¬dziei, pa. sam.)
UIT 23 (eks wł. ,,Reginaldo Giuliani”; +14.2.44, cieśn. Malakka, br. OP ,,Tal¬ly Ho”)

V. (Wł. 1939; 1943)
1060J1313 t; 73x7,2x5,1 in; 3600/1100KM; 17,4/8 w.;2x100, 4x13AA ,8 rt 450; 57 l;

UIT 24 (eks wł. ,,Comandante Alfredo CappelIini”; 10.5.45 jap. ,,I 503”)

VI. (Wł. 1940; 1943)
1193/1489 t; 70x6,8x4,7 m; 3600/1500KM;18/8 w.; 1x100, 4x13 AA, 8 rt 533; 57 l;

UIT 25 (eks wł. ,,Luigi Torelli”; 10.5.45jap. ,,I 504”)
Fax et tuba
ODPOWIEDZ