Transportowce Garibaldiego
: 2008-11-06, 17:46
Czy zna ktos dokladne daty wycofania/zatopienia nizej wymienionych transportowcow orazz dalsze losy ?
BALENO (1860) 198 t, 135,85 NRT, 45, 6m L. brit. Rad-S/S FAIRY QUEEN, 1860 gek., 1861 sardin., 1907 verk. , br .
CALATAFIMI (1857) 26o t, 114 NRT, brit. S/S FERRET, 1860 gek., 1860 sardin., 1865 §
CAMBRIA (1844) 1950 t, 1423 NRT, brit. Rad-S/S, 1860 gek., 1860 sardin., 1875 §
FERRUCCIO (1856) 270 t, 95 NRT, 32, 6m L., brit. S/S BADGER, 1860 gek., 1860 sardin., 1868 §
FRANKLIN (1838) 8o4 t, 233 NRT, frz. Rad-S/S AMSTERDAM, 1860 gek., 1860 sardin., 1863 §
INDIPENDENZA (1857) 64o t, 524 NRT, brit. Rad-S/S INDEPENDENCE , 1860 gek., 1860 sardin., 1868 Vermessungsschiff, 1870 §
LOMBARDO (1841) 729 t, 239 NRT, neapol. Rad-S/S, 1845 frz. Trooper, 1846 sardin., 1855 Trooper, 1860 sizil.,1860 sardin., 1864 +
OREGON (1852) 188 t, 105 NRT, 38,44 m L., frz. Rad-S/S BELZUNCE, 1860 gek., 1860 sardin., 1870 §
PIEMONTE (1852) 181 NRT, 50,27 m L., Rad-S/S, 1860 sizil.,1861 ital., 1865 verk., br.
PLEBISCITO (1857) 807 t, 701 NRT, 67,61 m L., brit. Rad-S/S PANTHER, 1860 gek., 1860 sardin., 1875 §
ROSOLINO PILO (1835) 1725 t, 877 RT, 38,63 m L., brit. Rad-S/S CITY OF ABERDEEN, 1860 gek., 1860 sardin.,1868 §
TORINO (1856) 1847 NRT, 80,77 m L., S/S, 1859/60 span. Lazarettschiff, 1860 sizil., 1860 +
VITTORIA ( ) 2060 t, brit. Rad-S/S LONDON, 1860 gek., 1860 sardin.,1865 Schulschiff,1869 §
WASHINGTON (1854) 1408 t, 468,6 NRT, 62,o m L. frz. S/S HELVETIE, 1860 gek., 1860 sardin., auch Lazerett- bzw. Vermessungsschiff, 1904 §
WEASEL (1856) 314 t, 116 NRT, brit. S/S, 1860 gek., 1860 sardin., 1869 §
BALENO (1860) 198 t, 135,85 NRT, 45, 6m L. brit. Rad-S/S FAIRY QUEEN, 1860 gek., 1861 sardin., 1907 verk. , br .
CALATAFIMI (1857) 26o t, 114 NRT, brit. S/S FERRET, 1860 gek., 1860 sardin., 1865 §
CAMBRIA (1844) 1950 t, 1423 NRT, brit. Rad-S/S, 1860 gek., 1860 sardin., 1875 §
FERRUCCIO (1856) 270 t, 95 NRT, 32, 6m L., brit. S/S BADGER, 1860 gek., 1860 sardin., 1868 §
FRANKLIN (1838) 8o4 t, 233 NRT, frz. Rad-S/S AMSTERDAM, 1860 gek., 1860 sardin., 1863 §
INDIPENDENZA (1857) 64o t, 524 NRT, brit. Rad-S/S INDEPENDENCE , 1860 gek., 1860 sardin., 1868 Vermessungsschiff, 1870 §
LOMBARDO (1841) 729 t, 239 NRT, neapol. Rad-S/S, 1845 frz. Trooper, 1846 sardin., 1855 Trooper, 1860 sizil.,1860 sardin., 1864 +
OREGON (1852) 188 t, 105 NRT, 38,44 m L., frz. Rad-S/S BELZUNCE, 1860 gek., 1860 sardin., 1870 §
PIEMONTE (1852) 181 NRT, 50,27 m L., Rad-S/S, 1860 sizil.,1861 ital., 1865 verk., br.
PLEBISCITO (1857) 807 t, 701 NRT, 67,61 m L., brit. Rad-S/S PANTHER, 1860 gek., 1860 sardin., 1875 §
ROSOLINO PILO (1835) 1725 t, 877 RT, 38,63 m L., brit. Rad-S/S CITY OF ABERDEEN, 1860 gek., 1860 sardin.,1868 §
TORINO (1856) 1847 NRT, 80,77 m L., S/S, 1859/60 span. Lazarettschiff, 1860 sizil., 1860 +
VITTORIA ( ) 2060 t, brit. Rad-S/S LONDON, 1860 gek., 1860 sardin.,1865 Schulschiff,1869 §
WASHINGTON (1854) 1408 t, 468,6 NRT, 62,o m L. frz. S/S HELVETIE, 1860 gek., 1860 sardin., auch Lazerett- bzw. Vermessungsschiff, 1904 §
WEASEL (1856) 314 t, 116 NRT, brit. S/S, 1860 gek., 1860 sardin., 1869 §