Witam.
Szukałem gdzie mogłem, ale nie znalazłem. Dlatego prosze o pomoc. 
Kutry torpedowe, czy bardziej torpedowo-artyleryjskie, które zamówiliśmy w W.Brytanii przed Wrzesniem miały mieć silniki Isotta Fraschini. Na tym moja wiedza sie konczy. 
W związku z powyższym bardzo będę wdzięczny o podanie jakichkolwiek infornacji o tych silnikach. Bardzo mile widziane będzie info o danych technicznych, wadze i wymiarach. Na ew. foto za bardzo nie liczę - ale kto wie?
Na stronie tejże firmy o interesujących mnie silnikach nie ma nic.
Z góry dziekuję.
Pozdro.
			
			
									
						
										
						Polskie KT 1939 - napęd.
- 
				Gość
 
- 
				Gość
 
Hallo!
S-1 /S-2 : 3 Silniki Benzynowe 18-zylindrowe ISOTTA FRASCHINI ASM-183A o mocy 3450KM ........oczywiscie kazdy po trzy silniki
 kazdy!
Silniki tego samego typu (ale tylko 2) posiadaly rowniez wloskie KT's typ 500 -- 4 i 5 serii
w te same silniki wyposazone zostaly wloskie KT's, oparte na niemieckim typie S-2/ORJEN : MS seia 1 i 2 ale z drugiej tylko 8 pierwszych??!!, pozostale otrzymaly Typ ASM 185
Ch.
			
			
									
						
										
						S-1 /S-2 : 3 Silniki Benzynowe 18-zylindrowe ISOTTA FRASCHINI ASM-183A o mocy 3450KM ........oczywiscie kazdy po trzy silniki
Silniki tego samego typu (ale tylko 2) posiadaly rowniez wloskie KT's typ 500 -- 4 i 5 serii
w te same silniki wyposazone zostaly wloskie KT's, oparte na niemieckim typie S-2/ORJEN : MS seia 1 i 2 ale z drugiej tylko 8 pierwszych??!!, pozostale otrzymaly Typ ASM 185
Ch.
Hallo!
S-1 /S-2 : 3 Silniki Benzynowe 18-zylindrowe ISOTTA FRASCHINI ASM-183A o mocy 3450KM ........oczywiscie kazdy po trzy silniki
 kazdy!
Silniki tego samego typu (ale tylko 2) posiadaly rowniez wloskie KT's typ 500 -- 4 i 5 serii
w te same silniki wyposazone zostaly wloskie KT's, oparte na niemieckim typie S-2/ORJEN : MS seia 1 i 2 ale z drugiej tylko 8 pierwszych??!!, pozostale otrzymaly Typ ASM 185
Ch.
			
			
									
						
										
						S-1 /S-2 : 3 Silniki Benzynowe 18-zylindrowe ISOTTA FRASCHINI ASM-183A o mocy 3450KM ........oczywiscie kazdy po trzy silniki
Silniki tego samego typu (ale tylko 2) posiadaly rowniez wloskie KT's typ 500 -- 4 i 5 serii
w te same silniki wyposazone zostaly wloskie KT's, oparte na niemieckim typie S-2/ORJEN : MS seia 1 i 2 ale z drugiej tylko 8 pierwszych??!!, pozostale otrzymaly Typ ASM 185
Ch.