statki z polskich stoczni
statki z polskich stoczni
Mam przyjemność poinformować Wszystkich zainteresowanych, że wywołany swego czasu do tablicy, postanowiłem sprężyć się. Efektem tego jest mój powrót a właściwie powrót mojej strony do internetu. A zatem ogłaszam wszem i wobec. Jestem obecny pod adresem polskiestatki.inwestnet.com.
Zachęcam do odwiedzin i uwag.
Pozdrowienia
Krzysiekj[table][/table]
Zachęcam do odwiedzin i uwag.
Pozdrowienia
Krzysiekj[table][/table]
- pothkan
- Posty: 4569
- Rejestracja: 2006-04-26, 23:59
- Lokalizacja: Gdynia - morska stolica Polski
- Kontakt:
http://polskiestatki.inwestnet.com/TOWA ... zne.html#1
Grzechu, tylko się nie denerwuj
A stronka całkiem, całkiem. Wprawdzie do ideału jej troszkę brakuje (konkretniej design dość archaiczny, i materiał ilustracyjny dość ubogi), ale na pustyni w tej tematyce - jest to coś
edit: zdjęcia jednak są - ale konia z rzędem temu, kto je od razu znajdzie
Grzechu, tylko się nie denerwuj
A stronka całkiem, całkiem. Wprawdzie do ideału jej troszkę brakuje (konkretniej design dość archaiczny, i materiał ilustracyjny dość ubogi), ale na pustyni w tej tematyce - jest to coś

edit: zdjęcia jednak są - ale konia z rzędem temu, kto je od razu znajdzie

- pothkan
- Posty: 4569
- Rejestracja: 2006-04-26, 23:59
- Lokalizacja: Gdynia - morska stolica Polski
- Kontakt:
Rzeczywiście, po "wgryzieniu" się strona dużo zyskuje (co do zawartości). Niestety, obszarem do poprawy jest forma: nawigacja jest dość zagmatwana i mało intuicyjna...
Moim zdaniem na początek dobrze byłoby zrezygnować z ramek, lub ograniczyć się do jednej, stałej (w postaci menu, np. po lewej, z zapytaniami wyskakującymi w głównym polu).
Moim zdaniem na początek dobrze byłoby zrezygnować z ramek, lub ograniczyć się do jednej, stałej (w postaci menu, np. po lewej, z zapytaniami wyskakującymi w głównym polu).
nie to, żebym nie chciał, żeby takie informacje się tu pojawiały, bo to cenna inicjatywa i pracowitość w udostępnianiu materiałów dla dobra publicznego chwalebna, ale chciałbym zwrócic uwagę na fakt, ze taka prezentacja danych, jak na tej stronie:
http://polskiestatki.inwestnet.com/TOWA ... zne.html#4
(z tabelkami w niemal niezmienionej formie, z oryginalnymi tytułami i układem kolumn w tabeli) może być uznane przez posiadaczy Copyright'u (twórcy bazy danych - LR Fairplay) za naruszenie tego Copyright'u...
wiem na pewno, że dział baz danych LR Fairplay śledzi witryny shiploverskie...
a tak jako ciekawostkę wspomnę, że właśnie Fairplay w ostatnim wydaniu, powołując się na "wynalezienie" takiej sytuacji przez jednego z shiploverów z www.shipspotting.com opisał statek, który jest właśnie wyposażany (konczona jest jego budowa), a ktory byl zwodowany 20 lat temu !!! to chyba jedna z najdłuższych nowych budów w historii światowego przemysłu okrętowego...
http://polskiestatki.inwestnet.com/TOWA ... zne.html#4
(z tabelkami w niemal niezmienionej formie, z oryginalnymi tytułami i układem kolumn w tabeli) może być uznane przez posiadaczy Copyright'u (twórcy bazy danych - LR Fairplay) za naruszenie tego Copyright'u...
wiem na pewno, że dział baz danych LR Fairplay śledzi witryny shiploverskie...
a tak jako ciekawostkę wspomnę, że właśnie Fairplay w ostatnim wydaniu, powołując się na "wynalezienie" takiej sytuacji przez jednego z shiploverów z www.shipspotting.com opisał statek, który jest właśnie wyposażany (konczona jest jego budowa), a ktory byl zwodowany 20 lat temu !!! to chyba jedna z najdłuższych nowych budów w historii światowego przemysłu okrętowego...
.
jaki jest klucz doboru statków w dziale "Kooperacja" ?.. o co chodzi w tej podstronie witryny http://polskiestatki.inwestnet.com ?...
rozumiem, że statki, przy ktorych budowie polska stocznia byla podwykonawca (zazwyczaj czesciowo wyposazonego kadluba)... ?...
ale gd sie kliknie na statek z "menu" kooperacja po lewej, to w glownym "okienku" pokazuje sie lista alfabetyczna statkow, na ktorej na ogol tego wybranego statku z "kooperacji" nie ma.. rozumiem, ze to stan przejsciowy ("strona w budowie") ?...
jaki jest klucz doboru statków w dziale "Kooperacja" ?.. o co chodzi w tej podstronie witryny http://polskiestatki.inwestnet.com ?...
rozumiem, że statki, przy ktorych budowie polska stocznia byla podwykonawca (zazwyczaj czesciowo wyposazonego kadluba)... ?...
ale gd sie kliknie na statek z "menu" kooperacja po lewej, to w glownym "okienku" pokazuje sie lista alfabetyczna statkow, na ktorej na ogol tego wybranego statku z "kooperacji" nie ma.. rozumiem, ze to stan przejsciowy ("strona w budowie") ?...
Ostatnio zmieniony 2007-10-30, 08:47 przez polsteam, łącznie zmieniany 1 raz.
Pogratulować inicjatywy!krzysiekj pisze:Mam przyjemność poinformować Wszystkich zainteresowanych, że wywołany swego czasu do tablicy, postanowiłem sprężyć się. Efektem tego jest mój powrót a właściwie powrót mojej strony do internetu.
Byłemkrzysiekj pisze:Zachęcam do odwiedzin
Jak Pothkan - wygląd nie przystaje do obecnych czasów...krzysiekj pisze:i uwag.
Multum kolorów i kolorków powoduje, że można dostać oczopląsu - proponuję ujednolicić kolorystykę (niechby nawet była bardzo ascetyczna - ułatwi to odbiór treści, a ta jest najważniejsza), wyrzucić animowane gify i pływające teksty oraz przekonstruować ramki lub w ogóle z nich zrezygnować.
Na dodatek zawartość ramek nie mieści się w obszarze dla nich przeznaczonym (nawet w zalecanej rozdzielczości 1024x768) i pojawiają się paski przewijania, co powoduje jeszcze większą nieczytelność strony.
Spoko!pothkan pisze:http://polskiestatki.inwestnet.com/TOWA ... zne.html#1
Grzechu, tylko się nie denerwuj
Nawet rodowici kwidzyniacy nie wiedzą kiedy dokładnie Kwidzyń przemianowano na Kwidzyn.
Nazwa z "ń" funkcjonowała zresztą jeszcze długo później (podobnie jak Malborg zamiast Malbork), a nawet dziś się zdarza jej użycie w korespondencji, publikacjach itp.
Nie pamiętam dokładnie, ale w którymś z MSiO była fotka m/s Kwidzyn, i na niej wyraźnie widać "ń" wymalowane na dziobie w nazwie statku
O jakim statku mówisz?? Masz na myśli ten masowiec wyposażany w Grecji?polsteam pisze: a tak jako ciekawostkę wspomnę, że właśnie Fairplay w ostatnim wydaniu, powołując się na "wynalezienie" takiej sytuacji przez jednego z shiploverów z www.shipspotting.com opisał statek, który jest właśnie wyposażany (konczona jest jego budowa), a ktory byl zwodowany 20 lat temu !!! to chyba jedna z najdłuższych nowych budów w historii światowego przemysłu okrętowego...
Swoją drogą, gdyby grecy zdecydowali się na ukończenie Regent Sky (ostatnie z trójmiejskich, "Sten") to rekord by padł ;)