polsteam pisze:Ecstasy prędzej się doczeka zmiany barw na jakąś "słabszą" markę grupy Carnival niż bedzie przebudowany specjalnie do eksploatacji w ramach samego, "właściwego" Carnival...
(...)
no i własnie prędzej spodziewałbym się odświeżenia i przeniesienia Ecstasy do ibero albo ocean village niż przebudowy specjalnie pod przedłużenie eksploatacji we "właściwym" Carnival...
W sumie to Ecstasy był już przebudowywany i to po zaledwie 4 latach. Chodziło mi o to czy były z nim jakieś problemy? Czy może była to przebudowa w stylu "upchajmy ich jeszcze więcej"? 

A co do przenoszenia do "słabszych" marek to czy Carnival stosuje/stosował juz taka polityke? Ewentualnie wobec jaki statków?   
Polsteam pisze:
to oczywiście niezła flota - to co wypisałeś, ale trzeba pamiętać przede wszystkim, ze Carnival Corporation (grupa) jest właścicielem (po serii przejęć) największej floty wycieczkowców na swiecie...
do Carnival należą następujące marki:
Aida, Cunard, HAL, P&O Cruises, Princess Cruises, Seabourn
Costa, ibero cruceros, Ocean Village, P&O Australia
Gigant co tu dużo mówić. Ma jakoś liczącą sie konkurencje?
Flota Royal Caribbean robi np spore wrażenie
Empress of the Seas rok budowy - 1990
Monarch of the Seas  - 1991 rok przebudowy - 2003
Majesty of the Seas  - 1992  - 2002
Legend of the Seas - 1995  - 2005
Grandeur of the Seas  - 1996  - 2001
Splendour of the Seas  - 1996  - 2001
Rhapsody of the Seas  - 1997  - 2002
Enchantment of the Seas - 1997 - 2005
Vision of the Seas - 1998  - 2000
Sovereign of the Seas  - 1998  - 2004
Voyager of the Seas  - 1999  - 2002
Explorer of the Seas  - 2000
Radiance of the Seas  - 2001
Adventure of the Seas  - 2001
Brilliance of the Seas  - 2002
Navigator of the Seas  - 2002
Serenade of the Seas  - 2003
Mariner of the Seas  - 2003
Jewel of the Seas  - 2004
Freedom of the Seas  - 2006
Liberty of the Seas  - 2007
Statki RC czesto są nawet wieksze niż Carnivalu, więcej pasażerów i zwykle też szybsze.