wodowanie w Stoczni Gdańsk
: 2008-03-13, 17:12
niestety zamknięte dla szerokiej publiczności...
w piątek, 14 marca, odbędzie się wodowanie w Stoczni Gdańsk
(nie w Stoczni Północnej)
...o godz. 12 z pochylni B3
niestety nie jest ono otwarte dla szerokiej publiczności
zainteresowani co nieco zobaczą (z oddali) z mostu, z którego ogląda się zazwyczaj wodowania w Północnej
w Stoczni Gdańsk wodowany będzie 14 marca 2008 r. drugi już statek budowany na zamówienie prywatnej firmy Crist z Gdańska (ta z kolei zdobyła kontrakt na tę jednostkę od niemieckiej stoczni Lloyd Werft) z serii Combi-Dock
jest to jednostka co do zasady działania podobna do "starych, poczciwych" Dock-Express'ów (obecnie w Dockwise) - statek-dok, a jednocześnie ro-ro i ciężarowiec lo-lo
wodowana jednostka (częściowo wyposażony kadłub) ma 162,30 m długości, 25,40 m szerokości, 6,60 m zanurzenia "normalnego" i 11 m zanurzenia "dokowego"...
statki typu Combi-Dock mają po 11 000 t nośności,
wyposażane są w zestawy trzech żurawi pokładowych - dwa z nich, pracujące w tandemie, mogą przenosić ładunki o masie do 700 t
w piątek, 14 marca, odbędzie się wodowanie w Stoczni Gdańsk
(nie w Stoczni Północnej)
...o godz. 12 z pochylni B3
niestety nie jest ono otwarte dla szerokiej publiczności
zainteresowani co nieco zobaczą (z oddali) z mostu, z którego ogląda się zazwyczaj wodowania w Północnej
w Stoczni Gdańsk wodowany będzie 14 marca 2008 r. drugi już statek budowany na zamówienie prywatnej firmy Crist z Gdańska (ta z kolei zdobyła kontrakt na tę jednostkę od niemieckiej stoczni Lloyd Werft) z serii Combi-Dock
jest to jednostka co do zasady działania podobna do "starych, poczciwych" Dock-Express'ów (obecnie w Dockwise) - statek-dok, a jednocześnie ro-ro i ciężarowiec lo-lo
wodowana jednostka (częściowo wyposażony kadłub) ma 162,30 m długości, 25,40 m szerokości, 6,60 m zanurzenia "normalnego" i 11 m zanurzenia "dokowego"...
statki typu Combi-Dock mają po 11 000 t nośności,
wyposażane są w zestawy trzech żurawi pokładowych - dwa z nich, pracujące w tandemie, mogą przenosić ładunki o masie do 700 t