Ostatnio wpadła mi w ręce kopia umowy szczegółowej z 1980 lub 1981 roku pomiędzy Szefostwem Techniki Morskiej, a Centromorem na zakup prototypowego szkolnego okrętu żaglowego wg projektu kontraktowego B-97, numer budowy B-79/II.
Ten numer projektu B-97 to nie jest czeski błąd ponieważ pojawia się tam dwukrotnie.
Zapytałem o to p. Z. Chorenia ale niestety nie pamięta czemu tak było.
Czy ktoś wie jak to było z tymi numerami ?
numer projektu żaglowca ORP "Iskra" (II)
B-97 to oczywiście OCEANIA.
Mimo wszystko stawiałbym na "czeski błąd". Piszesz, że B-97 pojawia się dwukrotnie - ale w których miejscach umowy? A ile razy pojawia sie B-79?
Można oczywiście dywagować, czy przypadkiem ISKRA nie miała byc nowym projektem.
O ile pamietam, to numery PK były czterocyfrowe.
Mimo wszystko stawiałbym na "czeski błąd". Piszesz, że B-97 pojawia się dwukrotnie - ale w których miejscach umowy? A ile razy pojawia sie B-79?
Można oczywiście dywagować, czy przypadkiem ISKRA nie miała byc nowym projektem.
O ile pamietam, to numery PK były czterocyfrowe.