I jeszcze jedna stocznia, znany jeden tylko statek:
“MYLITTA”
TYP STATKU: holownik
ROK I MIEJSCE BUDOWY:1899; Paul Fast,Danzig.{Niemcy}
POJEMNOŚĆ:brutto 36 RT;netto 17 RT.
WYMIARY: długość- 19.30 m, szerokość- 3.90 m, zanurzenie- 1.50 m.
SILNIKI GŁÓWNE:
1 maszyna parowa podwójnego rozprężania; dwu-cylindrowa; prod.: J. W. Klawitter, Danzig. 1899r.;moc:100 KM.
PĘDNIK:1 śruba; PRĘDKOŚĆ:15 km/godz.; ZAŁOGA: 6 ludzi
PRZEBIEG SŁUŻBY:
1899: MYLITTA                            - Paul Fast,Danzig.[D]
1920: MYLITTA                            - Paul Fast,Danzig.[DZ]
1928: MYLITTA                            - Leo Schmidt,Danzig.[DZ]
1939.IX: MYLITTA                        - Leo Schmidt,Danzig.[D]
1945.III:                                       zatopiony na Motlawie, wydobyty w sierpniu i odbudowany w Stoczni
Nr 1 w Gdańsku.
1946: KRUK                                 - Główny Urząd Morski,Gdańsk.[PL]
                                                     klasyfikowany jako jednostka morska; sygn.rozpozn.SOAL
1947: KRUK                                 - Biuro Odbudowy Portów,Gdańsk.[PL]
1948: KRUK                                 - Przedsiębiorstwo Robót Czerpalnych i Podwodnych,Gdańsk.[PL]
1952: JÓZEK                                - zmiana nazwy.
1955:                                               skierowany do Bazy Sprzetu PRCiP w Szczecinie.
1958:                                               przebudowany na motorowiec, silnik typu 4SV38;4 cyl.;prod.:EKM
Maschinenbau, Halberstadt 1952r.;moc:180 KM.prędkość holownika 9 węzłów, załoga 4 osoby.
1972: JÓZEK                                - Przedsiębiorstwo Robot Czerpalnych i Podwodnych w Szczecinie. [PL]
1973:                                             -  wycofany.
197.:                                              -  złomowany.
			
			
									
						
							PAUL FAST;DANZIG
- W.Danielewicz
 - Posty: 692
 - Rejestracja: 2004-09-20, 19:07
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
PAUL FAST;DANZIG
W.DANIELEWICZ