Faktycznie, nie bardzo wyglądają na jednostki "w eksploatacji".Zelint pisze:Numery burtowe na kutrach zostały bo długo ich nie eksploatowano. Załogi nie potrafiły ich obsługiwać, do kutrów nie było części zamiennych, a stocznie są daleko. No i kutry stoją w przysłowiowych "krzakach". Nawet były pomysły by jakieś B-280 sprowadzić z powrotem, ale ich stan techniczny jest taki, że by nie dopłynęły...
Tu ładny wybór fotek:
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=2711
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=2577
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=2575
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=2599
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=2625
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=2655
Jako bonusik, z innej beczki: "pancernik" B-407, ex. Aquila szczecińskiego Gryfa
http://www.shipspotting.com/modules/mya ... p?lid=2588
Silniki tych kutrów pozostały bez zmian ... pu B-25 sA.
Tam chyba ten zakres przebudowy był chyba nawet większy - mocniej je wydłużono...
Czy te przebudowane pływają? Zostały może jakoś specjalnie wyposażone (np. przystosowane do połowów paszowych szprota)?