Jeszcze rysunki - osobiście wolę dobry schematyczny rysunek, niż nawet najpiękniejsze i najbardziej realistyczne 3D. Z prostego powodu - rysunki schematyczne pokazują zasadę działania, istotę problemu, pozwalają zrozumieć (w naszym wypadku okręt). Rozumiem - modelarze... ale czy modelarz może zrobić realistyczny model nie wiedząc co właściwie robi? Jak można dobrze odwzorować daną część, nie wiedząc jaka jest jej zasada działania, jakie jest jej przeznaczenie? Sam sklejałem i zawsze próbowałem dowiedzieć sie trochę o tym co sklejam

. A jeśli chodzi o dokładny wygląd danej części - to rysunkom i tak nie wierzę (nawet tym 3D)- zdjęcia są lepsze

.
Co do konkretnych rysunków Macieja - są coraz lepsze. Aczkolwiek jak to w sztuce bywa

zawsze mogą być jeszcze lepsze. To tak ogólnie - a w szczególe - dlaczego na przekrojach dałeś szerokość kotłowni, przedziału turbogeneratorów, a to co chyba bardziej istotne - szerokosc TDS pominąłeś

?
Niektórzy pewnie się czepią "maszynki sterowej" - chyba, że to z pełną premedytacją użyte
No i jeszcze brak oznaczeń skrótów. K - przecietny czytelnik może sie jeszcze domysleć... ale juz W.T. - to z angielskiego czy polskiego? "WaterTight" czy "Water Tank" czy "Wyrzutnia Torped"? Wkurzają te takie niewyjaśnione skróty...
FWT, WTC, FOT, BT, FLC, OT, WT - zawsze się zastanawiam: czy to "fresh", czy "fuel"; czy "waste" czy "water", a bardzo rzadko kiedy jest na rysunku legenda wyjaśniająca to.