Rejestr bugarski podaje:7) Afala (Афала), nr budowy B-418/II/7
St. im. Komuny Paryskiej, Gdynia, nr budowy B-418/II/7, rozp. 29.VI.1973, wod. 15.I.1974, uk. 29.VI.1974
PRS 10365 --> od 1975: PRS 100365; IMO 7384364
charakterystyka w I.1975: 2468BRT, 1034NRT, 1685ton; 88.94(całk.)/85.60(rej.)×15.03×?m; 1 sil. 4-suw., 6-cyl. Zgoda-Sulzer 6ZL40/48, nr sil. 10066, rok produkcji silnika 1973, 3600KM; 15.6w
29.VI.1974: Afala (Афала) (Okeansky Ribolov; Burgas) sygn. wyw. LZSJ; bandera: Bułgaria
21010 - nr rejestracyjny
2468BRT
1034NRT
1685ton;
88,94 (max)
15.03
9.40m D depth
5.40m d draught
Rejestr bugarski podaje:8 ) Aurelia (Аурелия), nr budowy B-418/II/8
St. im. Komuny Paryskiej, Gdynia, nr budowy B-418/II/8, rozp. 31.VII.1973, wod. 13.II.1974, uk. 31.VIII.1974
PRS 10379 --> od 1975: PRS 100379; IMO 7384376
charakterystyka w I.1975: 2468BRT, 1034NRT, 1685ton; 88.88(całk.)/85.49(rej.)×15.02×?m; 1 sil. 4-suw., 6-cyl. Zgoda-Sulzer 6ZL40/48, nr sil. 10108, rok produkcji silnika 1973, 3600KM; 15.2w
31.VIII.1974: Aurelia (Аурелия) (Okeansky Ribolov; Burgas) sygn. wyw. LZSK; bandera: Bułgaria
21042 - nr rejestracyjny
2468BRT
1034NRT
1685ton;
88,88 (max)
15.00
9.40m D depth
5.40m d draught
Rejestr bugarski podaje:9) Alfeus (Алфеус), nr budowy B-418/II/9
St. im. Komuny Paryskiej, Gdynia, nr budowy B-418/II/9, rozp. 30.VIII.1973, wod. 13.III.1974, uk. 10.X.1974
PRS 10418 --> od 1975: PRS 100418; IMO 7384388
charakterystyka w I.1975: 2467BRT, 1033NRT, 1685ton; 88.86(całk.)/85.48(rej.)×15.03×?m; 1 sil. 4-suw., 6-cyl. Zgoda-Sulzer 6ZL40/48, nr sil. 10114, rok produkcji silnika 1973, 3600KM; 15.2w
10.X.1974: Alfeus (Алфеус) (Okeansky Ribolov; Burgas) sygn. wyw. LZSL; bandera: Bułgaria
V.1995: L’Intrepide
I.1998: Venera (????; Kingstown)sygn. wyw. J8V16; bandera: Saint Vincent i Grenadyny
5.IX.2000: przybył do indyjskiej stoczni złomowej w Alang
21044 - nr rejestracyjny
2467BRT
1032NRT nie 1033
1685ton;
88,95 (max) nie 88.86(całk.)
15.00 nie 15.03
9.40m D depth
5.40m d draught
Rejestr bugarski podaje:10) Aktinia (Актиния), nr budowy B-418/II/10
St. im. Komuny Paryskiej, Gdynia, nr budowy B-418/II/10, rozp. 3.X.1973, wod. 10.IV.1974, uk. 30.XI.1974
PRS 10420 --> od 1975: PRS 100420; IMO 7393509
charakterystyka w I.1975: 2467BRT, 1033NRT, 1685ton; 88.63(całk.)/85.29(rej.)×15.03×?m; 1 sil. 4-suw., 6-cyl. Zgoda-Sulzer 6ZL40/48, nr sil. 10126, rok produkcji silnika 1974, 3600KM; 15.2w
30.XI.1974: Aktinia (Актиния) (Okeansky Ribolov; Burgas) sygn. wyw. LZSM; bandera: Bułgaria
21050 - nr rejestracyjny
2467BRT
1033NRT
1685ton;
88,80 (max) nie 88.63(całk.)
15.00 nie 15.03
9.40m D depth
5.40m d draught
Rejestr bugarski podaje:11) Argonavt (Аргонавт), nr budowy B-418/II/11
St. im. Komuny Paryskiej, Gdynia, nr budowy B-418/II/11, rozp. 24.X.1973, wod. 10.V.1974, uk. 31.XI.1974
PRS 10421 --> od 1975: PRS 100421; IMO 7405596
charakterystyka w I.1975: 2467BRT, 1033NRT, 1685ton; 88.65(całk.)/85.30(rej.)×15.03×?m; 1 sil. 4-suw., 6-cyl. Zgoda-Sulzer 6ZL40/48, nr sil. 10132, rok produkcji silnika 1974, 3600KM; 15.2w
31.XII.1974: Argonavt (Аргонавт) (Okeansky Ribolov; Burgas) sygn. wyw. LZSN; bandera: Bułgaria
21051 - nr rejestracyjny
2467BRT
1033NRT
1685ton;
88,80 (max) nie 88.63(całk.)
15.03
9.40m D depth
5.40m d draught